Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan hundar yla i sömnen, med öppna ögon? (Typ som att gå i sömnen...?)
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: CA
·
K
Övr. Hund Valpis har börjat jucka. Mest på kuddar, några gånger på andra hundar, gärna på husses arm och senast igår flög han upp i soffan och...
Svar
7
· Visningar
1 442
Senast: Gnist
·
Övr. Hund lägg ut bilder där vovvar har på sig kläder av något slag, täcken, tröjor skor m.m. =) Min plutt i sin munktröja :D...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 885
Senast: Emor
·
B
Övr. Hund hej jag söker en bra sida me valpar och hundar till salu.. nån som vet nån bra :confused:
2
Svar
28
· Visningar
2 713
Senast: Fiffi1
·
F
Övr. Hund Mina föräldrar hittade såg en lapp som någon satt upp på Ica där personen ville gå ut med hundar mot betalning. Som de förstod det så...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Lenis
·
E
Övr. Hund Är så ledsen och orolig idag. Våran boxertik på nio år har plötsligt fått svårt att kissa. Hon var nyligen hos vet. och de gav henne...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: nidron
·
Övr. Hund Vår gammeltik löper för fullt vilket inte bekymrat oss något alls då hon aldrig släppt till en hanhund. Vi har 3 tikar själva och så har...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 241
Senast: Jolanta
·
H
Övr. Hund Hur mycket "orkar" en unghund på ca 1 år? Har en kompis som berättade att han och vovven (samojed, 1 år i sommar) kanske ska ut på en...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Gnist
·
Övr. Hund På fredag skall jag fotografera mina hundar på granngården :banana: :banana: , skall bli kul att få kort från en "riktig" fotograf och...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Kakis
·
S
Övr. Hund Ibland har man framme kameran i rätt ögonblick, jag inhandlade en tröja åt hunden i GBG, den var så söt att jag inte kunde låta bli...
2
Svar
30
· Visningar
1 876
Senast: Otter
·
Övr. Hund Min blandras tik (labrador/hamilton stövare) har lite problem med sina höfter. Hon är 7½ år nu och hon är tyvärr överviktig och bör gå...
Svar
1
· Visningar
1 385
Senast: _moa_
·
Övr. Hund I sovrummet eller i ett annat rum, i sängen, i sin bädd, i soffan, eller kanske den/de flyttar runt under natten? Min lilla vovva...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 668
Senast: Axelle
·
S
Övr. Hund :bow: HEJ ÄR DET NÅGON SOM HAR EN BLANING MELLAN BASSETCOKER SÅ FÄR NI GÄRNA HÖRA AV ER JAG HAR SJÄLV EN SÅDAN HUND OCH HON ÄR 1½ÅR...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Kimz0r
·
C
Övr. Hund Eftersom många här verkar intresserade av BC och vallning så tänkte jag att man kan skriva lite om dessa intensiva hårt arbetande...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 408
Senast: Gizma ox
·
Övr. Hund Kastrerade ju hanen i torsdags.. Han krampade flera gånger! ca 6-7 ggr Jag o flera andra tyckte att det va konstigt att han gjorde...
2
Svar
20
· Visningar
2 788
Senast: Falkor
·
Övr. Hund Nu har jag fått för mig att jag ska köpa tyg imorgon och sy lite saker. Dock vet jag inte vad jag ska sy, och jag är inte heller någon...
2
Svar
20
· Visningar
5 718
Senast: Niki
·
Övr. Hund Hur länge ger ni era valpar mat 3ggr/dag. min valp äter nu 3ggr/dag å hon e 14v... hur länge bord man ge dom så länge?? När kan man gå...
Svar
7
· Visningar
15 487
I
Övr. Hund Jag är stolt ägare till två UNDERBARA tikar, Lalla , tysk schäfer & Lady Schäfer, Rottwieler, Labrador, Dobermann. Lalla är reg. Men jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 213
Senast: Generalen
·
Övr. Hund För några dagar sen kom Boan hem till mig med sin Lille Rottweiler kille på 15v för hon skulle jobba o behövde pass upp en stund. En...
2
Svar
26
· Visningar
2 168
Senast: LadySara
·
Övr. Hund jag har sett många långhåriga schäfrar med stamtavlor. Trodde inte de gick att få eftersom de inte är en godkänd ras? Vet ni hur man...
2
Svar
30
· Visningar
6 565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp