Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja som rubriken säger.. vad heter ett vanligt avmaskningsmedel? Är ute på Fass.se och ska kolla vad det kostar.. men vet inte vad dt...
Svar
10
· Visningar
1 067
Senast: Minerva
·
S
Övr. Hund har problem just nu har börjat nytt jobb igår det gick bra förutom att jag nog har fått en inflation i ryggen så nu när man ska ut med...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: liten82
·
Övr. Hund Är det någon här som har en hund som jobbar som modell eller inom film/teater/reklam? Berätta i så fall...och gärna bild om ni har...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Precis som det låter. Min westie får under vinterhalvåret ibland en kliande rodnad och skorv i sitt ena öra där hörselgången är trång...
Svar
1
· Visningar
1 407
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund vad kan man göra för att hålla borta tandsten på hunden? Har en tandstensskrapa, men den är rätt svår att komma åt med överallt...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Stoppard
·
G
Övr. Hund Nu blir Selma äntligen kastrerad.. Husse kunde inte följa med och lämna henne så jag (världens största hönsmamma) fick åka själv. Det...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: glee
·
Övr. Hund Är det någon som vet vart man kan hitta regler och bestämmelser ang hundpensionat? Hur stora burarna måste vara, hur stora utegårdarna...
Svar
3
· Visningar
1 285
Senast: Nussikan
·
R
Övr. Hund Är precis hemkommen från en in-officiell hundutställning och känner mig en smula förundrad... Jag förstår att det hela går ut på att...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 977
Senast: Nominous
·
D
Övr. Hund Snabb undran bara: Vi kasterade vår hanhund idag och han är (naturligtvis) sydd och försedd med tratt. Min fråga är: Hur lång tid tar...
Svar
13
· Visningar
15 529
Senast: belzebub
·
B
Övr. Hund Vi har en sjuk räv som stryker omkring här, ingen har hittills avlivat den. Då vi har hundar och rävskabb kan smitta dem, så undrar jag...
Svar
13
· Visningar
2 497
Senast: Blixtra
·
B
Övr. Hund hej hej Behöver tips angående våran rottweiler valp på 4 snart 5 månader gammal... Han biter efter oss om vi skall ta något från...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 268
Senast: TwiggyM
·
N
Övr. Hund Hej, har en liten fundering, har inte hört talas om det så jag antar att det inte finns, Min tik skulle börjat löpa för ett par...
2
Svar
37
· Visningar
5 975
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Nu löper min lilla snutta för första gången & eftersom det är första gången jag har tik så är jag inte så hej på frågorna kring detta...
Svar
5
· Visningar
1 321
Senast: Bansan
·
S
Övr. Hund Vad tror ni, spelar det nån roll om man lämnar hunden ensam 2 eller 3 timmar? Om hunden förstår skillnaden lixom.
2
Svar
24
· Visningar
4 075
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag sitter i styrelen för bostadsrättsföreningen jag bor i och vi håller på att ta fram ordningsregler för hur man ska ha ordning på...
Svar
17
· Visningar
2 078
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Snubblade över en sida, och det var ganska mkt info och bilder på den om hur schäfern utvecklats genom tiden, och skillnaden mellan...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: CA
·
N
Övr. Hund Ja vad säger man, kodak moment? Visst ser grodan rätt nöjd ut? :rofl:
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Hur får ni ihop det med ett sexliv?? Min kompis har passat 2 "sänghundar" ett par veckor & ringer & klagar för att sambon börjar bli...
2
Svar
34
· Visningar
4 368
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund Yes Mr Sebastian at No Fears
Svar
0
· Visningar
184
Senast: NoExit
·
Övr. Hund på alskan huskey, seberian huskey och alaskan malamute?
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Nozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp