Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad finns det för regler att ha hundar i hundgård? Jag tänker på dom stackarna som pissar, skiter, äter och sover i hundgårdarna. Det...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Luff
·
Övr. Hund Nån här som har en gammal tik försäkrad i AGRIA? Jag sitter här och funderar och är lite orolig för min 12-åriga schäfertik... Jag...
Svar
3
· Visningar
2 384
Senast: Chappe_
·
Övr. Hund http://www.realtid.se/ArticlePages/200702/21/20070221215421_Realtid258/20070221215421_Realtid258.dbp.asp
2
Svar
20
· Visningar
2 230
Senast: Kira
·
Övr. Hund Ahh, "våran" lilla labradorvalp är aldelles snorig. Hon har antaligen åkt på en förkylning? Finns det något man kan göra för lilla...
Svar
2
· Visningar
3 398
Senast: Iso
·
Övr. Hund Hur har ni lärt era hundar det? Vi börjar få fason på våran vilde (:D) nu. En 10 månaders blandishanne. Det går nu att borsta och...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Många gånger har jag funderat på var brytpunkten går för hästförsäkring. Nu har vi inga av hästarna i någon dyr försäkring, men däremot...
Svar
19
· Visningar
1 844
Senast: escodobe
·
N
Övr. Hund Det verkar som alla allergiutredningar börjar med foderallergiutredningen. är det så? Vovven är förmodligen foderallergiker och typ...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 029
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Med anledning av "galna hund-tråden" så förstår jag att risken att det ska hända något vid möte med annan hundförare inte är så låg som...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: nidron
·
Övr. Hund Jag undrar gur ni gör. Låter ni hunden gå runt dig eller går den in på v sida direkt och vänder. Vilket är det man föredrar i dag på...
2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Jag anser att de borde förbjudas.. men vad tycker ni? Här är mina anledningar: -på djursjukhuset fick vi in hundar som blivit...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 461
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Precis som många andra valpar/hundar försvarar vår valp på 4 månader sitt ben som han för tillfället ligger och biter på. Han var från...
2
Svar
24
· Visningar
2 006
Senast: LadySara
·
N
Övr. Hund Har på senare tid lagt märke till hur många hundar som blir totalt skogstokiga när man passerar dom ute. Är skrämmande när man sätter...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 705
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Jag har en hane som är väldigt jobbig att ha med att göra ute. Allt som styr är hans nos och det gör honom nästintill okontaktbar...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: Eliza77
·
Övr. Hund Vi har precis skaffat oss hund. Mamma är Labbe korsning och pappa okänd, men vi tror att pappa är golden eller labbe. Vi har en...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Comsist93
·
Övr. Hund Hundarna sprang ut i full fart som vanligt imorse, jag gick och tog ut hästarna, släppt in hundarna och när jag ska dela ut...
Svar
12
· Visningar
1 710
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ja, vad reagerar ni på? Jag får personligen riktiga vansinnesryck ibland på alla annonser på Blocket etc om hundar som säljes: -...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 332
Senast: Smulis
·
R
Övr. Hund Min tik på 15 månader har börjat göra dumheter!! Hon har börjat gå upp på bänkarna i köket och äter vad hon kommer åt. Det började väl...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: Fiffi1
·
S
Övr. Hund Imorn slaktas tjuren och kvigan... Tänkte jag skulle ta rätt på levern och göra nå smarrigt åt hunden, samt nå ben att gnaga på. Nån...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Pangare
·
Övr. Hund 1) Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har hundar. 2) Du träffar andra människor med...
2
Svar
32
· Visningar
2 256
Senast: Rigoletto
·
Övr. Hund Får den som vill se :) Första gången jag försökte mig på det, så ha överseende med lite missar...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Glimten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp