Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://expressen.se/?a=885575 Hur bara kan man göra så? Och sen komma undan med lite böter? Hur fan är Sveriges rättssystem funtat...
Svar
16
· Visningar
1 042
Senast: Annielee
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/index.jsp?a=897719
Svar
6
· Visningar
1 119
Övr. Hund Visst finns det en medlem som brukar skriva här på hund som äger en Vit herdehundshane? Personen jag tänker på har även en syster som...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Sentenced
·
L
Övr. Hund Jag behöver tips på kontaktövningar som jag kan träna med min hund. Han är väldigt duktig och kan lyssna riktigt bra inomhus och då...
Svar
13
· Visningar
1 417
Senast: Gawotka
·
Övr. Hund Parade min lilla tjej i torsdags.. får se om det blir några valpar. ska bli intressant å se hur dom här valparna blir. Blev dock inte...
Svar
10
· Visningar
1 229
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Har en omplaceringshund - korsning dalmatiner bearded collie, nu snart två år, tog över honom som drygt 1-åring. Alltså haft honom i 9...
Svar
1
· Visningar
923
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Hej, Jag är stolt ägare till en karelsk björnhunds tik på 1,5år. Till våren kommer vi att skaffa en till hund av samma ras, vi är sugna...
Svar
18
· Visningar
2 798
Senast: Miss Noora
·
Övr. Hund Måste bara berätta en småkul sak. Igår när jag och min familj var ute och gick med Ronja, våran hund. Så gick vi förbi en gubbe...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Generalen
·
I
Övr. Hund Vilken är den hundrasen som kräver absoulut mest pälsvård? Vilken är den som kräver absolut minst?
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: smasch
·
S
Övr. Hund Min hund kan konsten att sova =) Vi flyttade bädden och la den framför värmepumpen = som att sova under en hårtork! Faffy snarkade...
2
Svar
21
· Visningar
1 942
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Nu vill jag se bilder på era hundar när dom gör konster :D Det behöver inte vara värsta avanserat utan bara sådana roliga små övningar...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Fragile
·
G
Övr. Hund För icke-hundfolk måste vissas kyl/frys-innehåll vara väldigt märkligt. Blod i iskuber, klövar och påkörda fåglar... :D Väldigt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 704
Övr. Hund Läste precis en annons om en tik som skulle ha nytt hem. Reagerade lite på en sak :p va faktiskt ganska kul. det stog; Hon lämpar...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: saila
·
A
Övr. Hund Fler som får hem sin valp snart? Det är en månad kvar innan jag får hem underverket och jag håller på längta ihjäl mig! :love: Som...
2
Svar
32
· Visningar
1 630
Senast: Annielee
·
Övr. Hund Jag ska åka in med våran gamle gosse till veterinären då han varit sjuk i en vecka snart. Han blir ju 9 år i år, och jag kan inte låta...
2
Svar
23
· Visningar
1 870
Senast: smasch
·
Övr. Hund Denna gången måste dom hitta något fel på henne annars blir jag galen :devil: , nu är hon dålig i magen igen :crazy: . Bajsade nyss...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund På hundavel. Varför är det så fult? Och hur mycket "får" man tjäna? Ska uppfödarna bedriva någon form av enbart ideell verksamhet, där...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: pumah
·
Övr. Hund Nu har Vilda bott här i lite drygt 3 veckor. Allt går bra utom en sak - hon kissar mängder! Igår kissade hon 10-12ggr inne och lika...
Svar
2
· Visningar
674
H
Övr. Hund Hur lyckas man med att ha hund när man är ensamstående och jobbar heltid? Går det överhuvudtaget? Eller, jag känner flera som har det...
2 3
Svar
52
· Visningar
17 759
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vet en person som avlar valpar hej vilt med sin blandrastik Pudel/Papillon, hon paras varje gång med en Dvärgpinscher och tar 5.500 kr...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp