Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Har själv en kille på ca 7månader, o kompisen en på ca 6månader. Våran en siberian husky, o deras en amstaff. Problemet när man ska...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 922
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Från C-D-E till A eller B på höfterna, är det någonting ni övriga skulle köpa valp efter eller avla med/på? Det verkar gå en trend av...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 825
Senast: Stoppard
·
Hundträning Tänkte börja med komandona.. Höger, vänster . och stanna. Är de någon som har nåt bra tips hur man lättast lär in dom?
Svar
1
· Visningar
801
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund Är det vanligt att tiken gör det? Är lite orolig för min tös, står mellan antingen UVI eller löp... På senare tid tycker jag dock hon...
Svar
4
· Visningar
8 278
Senast: Saybia
·
Z
Övr. Hund Vad vet jag !? Bara för att undersöka !! Har en dobbermann/boxer tik på ett år, sån blandning tror jag inte var planerad men vi har...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 083
Senast: lotta_k87
·
N
Övr. Hund Har köpt på mig blod o hjortklöv. Ska inom de närmaste dagarna ut o testa o spåra lite för första gången, så nu e jag ivrig o sugen att...
Svar
2
· Visningar
1 224
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Som jag fattar det övergår en tik i fodervärdens ägo efter två kullar eller senast 5 års ålder. Så om hon fått två kullar vid 3 är hon...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Kan man ha hund trots att man reagerar på saliven (när hunden slickar en i ansikte, på armar osv, då det blir rött och klias)? Nån...
Svar
6
· Visningar
3 025
Senast: biffen
·
Övr. Hund Hej , vill se massa bilder på era pudlar , toy, dvärg, mellan eller stor ! Gärna lite va ni gör med dom osv också , familjen har nyss...
Svar
12
· Visningar
963
Senast: Emor
·
I
Övr. Hund Då var det dags igen :D Lady 3år ! Så behöver lite tips lady själv är en blandning (schäfer/Labbe, Rottwieler/Dobermann) & de som kommer...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: saila
·
Övr. Hund Ja min hane är som sagt konstig i magen.. har haft honom sedan i aug o han har aldrig riktigt blivit "bra" han har alltid varit...
Svar
9
· Visningar
11 021
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Jag sitter och funderar på vad nästa hund ska vara för ras... Nu är det iofs inte aktuellt med hund förrän om minst 1-2 år, men vill...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: Iadorehumlan
·
N
Övr. Hund Ska börja spåra med vovven för att ta tillvara på hans naturliga fallenhet för spår. Frågan e bara, när man tinat upp blodet o ska...
Svar
6
· Visningar
3 356
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Jag brukar "massera" ryggen på Izor lite nu och då, men jag blir inte klok på om han gillar det eller inte. Han gäspar, suckar, gnyr...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Detta är ett annat sätt de kan bli till på. Ta en stilig hanhund som promenerar i en trädgård och lägg sedan till en pilsk tik som...
Svar
9
· Visningar
1 430
Senast: Bellatrix
·
L
Övr. Hund Min 9månader gamla blandrashane kastrerades i måndags. Sedan dess har han inte kunnat hålla sig alls utan kissar inne på nätter, gnäller...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: lotta_k87
·
Övr. Hund Såg en annons alldeles nyss.. Står att det är en renrasig flat.. Den är gul.. Kan de bli den färgen? eller luras dom? :p Blev...
Svar
12
· Visningar
1 653
Senast: mallan
·
Övr. Hund Finns det stegräknare för hundar? Det finns ju så många andra konstiga prylar till våra hundar så varför inte en stegräknare...;)...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Bekväm sovställning? :confused: Finns det hjärterum så finns det stjärterum :love:
2
Svar
26
· Visningar
2 050
Senast: Minerva
·
B
Övr. Hund hejhej min valp e en bernersennen hane på 12 veckor. han e väldig en mattegris bara jag som duger. när jag går på toa så piper han o...
Svar
12
· Visningar
1 687
Senast: bernersennen tjalle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp