Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Vi har två pappilon hanar på 3 resp 4 år, den äldre är kastrerad. Dessa små godingar kissar inne, en hel del.(då är dom inte så...
Svar
11
· Visningar
1 110
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Är alla omplaceringshundar "missförstådda-jättevalpar-som-inte-har- hissen-ändå-uppe" el. är det bara dom som man oftast ser & hör talas...
Svar
12
· Visningar
3 151
G
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att skaffa hund, jag jobbar inom vården så mina tider är väldigt oregelbundna. Det växlar mellan dag, kväll, natt...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Calazirya
·
W
Övr. Hund Eftersom Enzo (15 mån) helt plötsligt fick för sig att inte lyda på inkallning så åkte jag iväg i förrgår och köpte en långlina som han...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 528
Senast: Websters girl
·
R
Övr. Hund Jag börjar så smått gå i hundtankar (efter 4 års uppehåll pga tragiska familjeförhållanden..), och tänkte höra vilka hundraser ni tror...
2
Svar
27
· Visningar
2 132
Senast: jappisen
·
G
Övr. Hund Av diverse anledningar sitter jag nu här med ytterligare en omplaceringshund. Och jag behöver alla råd jag kan få, eftersom hennes...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra :crazy: Köpte mig en hund för 6 månader sedan. En helt underbar hane! hur go o glad som helst! Han är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 207
Senast: Hyacinth
·
M
Övr. Hund slapp och likgiltig kan man vara? Var bara tvungen att ta kort och visa upp mitt lilla slappo till hund *s* (observera att det är en...
Svar
4
· Visningar
685
Senast: McKikki
·
Övr. Hund Jag har en boxertik på snart två år, och en son på snart ett år. Jag behöver lite tips på hur jag ska göra tillvaron mellan mina...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: bananabambi
·
Övr. Hund Är det någon bukefalist som har en sådan hund och kan berätta mer om rasen. Både positivt och negativt. Hur är hälsan hos rasen?
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund ...och kolla på omplacering! Rasen är bestämd sen länge, men denna gången får hjärnan vara med på ett hörn. :crazy: Har varit och...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jaa...Vad ska man säga?? Han har fått sina ögon, den lille busen och gör tappra försök att gå, men än så länge går det inte så...
Svar
16
· Visningar
932
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Har en snart 4-årig jämthundshane som är otroligt trevlig och snäll här hemma, men när jag ska gå ut och gå med honom och man träffar på...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Luff
·
Övr. Hund Thihi japp,jag har harit och handlat lite kläder till min lilla prinsessa som egentligen inte alls behöver det:angel: Men hon är ju...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 976
Senast: Saybia
·
Övr. Hund & folk undrar varför man bara MÅSTE älska hundar :love: :rofl: http://www.snabbstart.com/film/92595883fc
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Mirre
·
Övr. Hund ...Står på läktaren och kollar på hästhoppning,dörrren til läktaren öppnas och så hör man dunder och brak bakom en. Man tittar och ser...
Svar
1
· Visningar
890
S
Övr. Hund Hur brukar ni tillaga lever åt hunden? Jag bara skar upp dem i lämpliga bitar, la dem på bakplåtspapper/plåt och in i ugnen på låg...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Trissa
·
S
Övr. Hund Min hund är jätte lättlärd och tycker att det är super kul att lära sig nya saker men nu har jag fått idee tårka.:confused: Är det...
Svar
14
· Visningar
12 167
Senast: glee
·
Övr. Hund Var ute med fröken Minerva en sväng i det underbara vintervädret...
Svar
15
· Visningar
1 358
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Tror ni att hundar kan lyckas para sig med varandra genom galler/nät i hundgården? Nätet är sånt där som brukar inhägna tex fotbolls planer.
Svar
5
· Visningar
2 093
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp