Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ......orkar inte mera med Wilma, nu har hon varit inlagd igen och dom hittar fortfarande inget fel på henne :mad: . Jag märker ju att...
Svar
16
· Visningar
12 039
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund I veckan som kommer blir det hundliv "hemma på min gata" närmare 1000 hundar tror jag vi bjuda på 8-11 mars Draghunds VM går av stapeln...
Svar
12
· Visningar
1 017
Senast: skogstomten
·
Övr. Hund Är det nån som sitter och ser? Jag blir så himla ledsen :cry: Ang. yorkshireterrierna som Hundstallet fick in: "hundarna tystades...
2
Svar
32
· Visningar
2 382
Senast: Websters girl
·
N
Övr. Hund har som förhoppning att kunna ta med voff ut på joggingtur framöver. Men alla försök hittils har gått åt helv*te =( Så fort man börjar...
Svar
9
· Visningar
3 879
Senast: Websters girl
·
D
Övr. Hund Nu ska jag ställa ut mitt lilla busfrö den 17 maj i Västerås. Jag har en siberian husky som då kommer att vara 13 månader. Vad...
Svar
1
· Visningar
1 966
Övr. Hund Jag hade för inte så länge sedan en diskussion på vovve.net om vikten av att hunden kan några grundläggande kommandon. Jag fick en del...
Svar
13
· Visningar
1 028
Senast: Bellatrix
·
Övr. Hund Nu har rottisen blivit 7 månader och en mycket duktig tjej men börjar bli stooor! Gillar min obäddade säng...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Nu vill jag höra rottisägarnas berättelser :) Berätta allt om vad som fick er att välja just rottweiler, hur det var precis när ni...
Svar
16
· Visningar
1 428
Senast: MaRomer
·
N
Övr. Hund Ska till sommaren under camping etc ha med en sån där krok man skruvar ner i marken så man kan sätta fast hunden. Det jag är lite...
Svar
12
· Visningar
3 921
Senast: Aningsfull
·
B
Övr. Hund Har annmält mig till utställning 17 mars i Malmö. Nu misstänker jag att vår 10 månaders tik tänker börja löpa. Är det ok att ställa ut...
Svar
10
· Visningar
3 851
Senast: Shettisar
·
A
Övr. Hund Jag har min yngsta vovve på halvfoder.. Om hon visar sig vara frisk å kry och gör ett bra mh och korning så ska ju hon bli mamma(jag ska...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vi var ute å pimplade idag, och jag fick en liten aborre. Den lossnade ifrån kroken, och föll ner på isen, då kommer min schäfer och...
Svar
11
· Visningar
3 448
Senast: ella_pella
·
Övr. Hund Jag har varit mycket sjuk den senaste månaden och då blir ju hundarnas rutiner störda. Vi har ju stor tomt till huset så de kan ju komma...
Svar
13
· Visningar
943
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Fjärde fallet av PRA har upptäckts nu här om dagen innom "min" ras här i Sverige. Jag är inte så insatt i det mer än att jag vet att...
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: tuaphua
·
Z
Övr. Hund Finns det fler som tycker att schäfern är den vackraste hundrasen. Har haft fyra stycken i mitt liv. Alla fantastiska på sitt sätt. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 261
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Som förstgångs-tikägare så dyker det som sagt upp frågor under första löpet. Min dam höglöper nu & hon hässjar/flåsar nåt grymt hela...
Svar
1
· Visningar
4 662
Senast: Harvester
·
Y
Övr. Hund Så har vi varit hos veterinären och visst är det någon sorts allergi. Nu är det ju bara det att man ska veta vad också. Till en början...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Yahoo
·
G
Övr. Hund Jag är lite sugen på att försöka spåra lite med Selma igen.. vi har provat några gånger förut men hon (kanske jag också) är ganska...
Svar
6
· Visningar
743
Övr. Hund Balto har nu påbörjat en utredning om vad han är allergisk mot, vet trodde med största sannolikhet att han var allergisk mot animaliskt...
Svar
10
· Visningar
2 884
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Jag står fortfarande och velar i hundköpet. Nu har jag dock fastnat för boxern! Skulle den kunna passa mig? Finns det några andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 955
Senast: Silverfalk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp