Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad tycker ni om rottweiler? Jag gillar dom! Vi har 2st här hemma! :bump: :bump: :bump:
2 3
Svar
49
· Visningar
7 195
Senast: dundas
·
Övr. Hund Ja, dom som vågar, välkomna hem till mig :rofl: Eller, någon som är sugen på en tungkyss?! (tror faktist hon kan...
Svar
13
· Visningar
2 170
Senast: siwisarah
·
E
Övr. Hund Hunden kräktes för ett par timmar sen, och då var det som om något fastnade i halsen/näsan på väg upp för han dregglar, ögonen rinner...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Egonson
·
P
Övr. Hund okej, jag har alltid funderat på detta påstående, vad menar folk med det? Under mitt korta liv har jag hört denna mening nämnas om...
Svar
19
· Visningar
3 741
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Hej! Någon som vet några bra hundkurser i Alingsås-Göteborgs området? Jag vill gå en lydnadskurs med mitt 1,5 åriga busfrö :)
Svar
11
· Visningar
1 446
Senast: Gawotka
·
Övr. Hund Ni som haft era hundar på dagis. Vad har ni betalat? Vilka tider har ni haft dem där? Hur har det fungerat? Hur har hundarna blivit...
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag blir såååå sabla irriterad på folk som skall busa med mina hundar. Om folk skall kasta boll med Gurkan tex. så MÅSTE dom låtsas...
Svar
4
· Visningar
1 421
Senast: åke
·
F
Övr. Hund min underbara cavalier valp selma kom till mig i tisdags, och hon är så himla go, ett riktigt litet busfrö.. än så länge har hon bara...
Svar
4
· Visningar
672
Senast: annso80
·
G
Övr. Hund Hej!:) Då jag kommer resa en del med min hund i bil i vår sommar. Så funderar jag på att köpa någon slags hundbur. Han älskar iof...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Den första april hämtar jag hem min nya valp.En liten svart amstaff är det.En pojke men namnet är osäkert ännu,kommer inte på något bra...
Svar
13
· Visningar
1 096
C
Övr. Hund Vet att det finns många tidigare trådar, men jag behöver hjälp med vad jag ska välja för foder till min hund. Han är en schäferhane på...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: corina_w
·
Övr. Hund Jag tog över en hund i sommras, hon är nu 5 år, korsing schäfer/labrador. Hon var väldigt stressad när hon kom men nu är hon lugn...
Svar
6
· Visningar
956
K
Övr. Hund I fredags kom våran nya familjemedlem... Det gick fort. Vi fick nys om hans existens på tisdagen, på söndagen åkte vi och tittade på...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Kia
·
Övr. Hund Valpen e snart på g till registrering & uppfödaren frågade mig om NAMN.. och jag fick total idétorka!! Nån med bra förslag? Inget...
Svar
15
· Visningar
1 384
Senast: barajag...
·
I
Övr. Hund hej. Jag och min sambo har en tysk jaktterrier som snart blir ett. Främst ska han vara jakt hund åt min sambo men jag vill ju att det...
2
Svar
35
· Visningar
8 402
Senast: Bismark
·
Övr. Hund Nu är det dags... På söndag fyller vår lille pojke 1 år, tänk vad tiden går fort ! :eek: Det var ju inte längesedan han var en...
Svar
7
· Visningar
823
Övr. Hund Har länge funderat och försökt få min hund att gå fot med ögonkontakt och med lite "intresse" (dvs inte bara gå och sega runt en...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: annso80
·
Övr. Hund :crazy: Min goldentik, som jag skrivit mycket om här tidigare, går nu under namnet "ångvälten". Hon är 1,5 år nu och allt har gått...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 128
Senast: annso80
·
Z
Övr. Hund Vi i området fasar för en granne som har en stor blandras-den är hanilsk. Häromdagen var det en schäffer som fick sig ett bett i ryggen...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: Zaxxa
·
Övr. Hund Usch, igår hittade jag (redan!!:eek: ) årets andra fästing på min Beauceronvalp - och fler lär det bli, för han tillbringar flera timmar...
Svar
14
· Visningar
2 241
Senast: PansParis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp