Dvärgpinscher

Sv: Dvärgpinscher

mina änglar.




den svarta tösen är tyvärr i hund himmelen..:cry:
den röda har det gått jätte bra med på utställningar.
on är asball, lätt att ha o göra med, tycker om de flesta.
grannens ungar bär omkring på henne och hon har mycket stort tålamod. (4&7 år) även om hon inte är på rätt köl alla gånger.
när hon tröttnar på dem kommer hon till mig och lägger sej i knät.
hon är kaxigare än mina pit´s och bangar inte för något.
älskar familjen, men har jag varit borta en hel dag kan hon skrika(!) av llycka när jag kommer hem. :p
 
Sv: Dvärgpinscher

KL
Får ev hem en valp senare i veckan. Problemet är bara att ja inte vet vilken av dom 2 sötizarna som jag ska välja. Helt kär i båda 2. Men ja kan ju inte ta båda heller :bump:
 
Sv: Dvärgpinscher

Hur ska ja veta vilken av valparna ja ska välja?

åk och hälsa på valparna.
ta den som du känner mest för...
svårt att förklara igentligen, men man känner vilken som är den rätta.

lycka till!

psst, jag får hem två bebisar framöver... mer info kommer när jag själv vet mer.:p
 
Sv: Dvärgpinscher

Får väl se när jag väl kommer dit vem de blir. är så lång väg dit så jag vet inte om ja kansske måste bestämma vilken innan om hon ska möta upp mej nånstans.
Antar att de är Dp du får hem då? Då måste du hålla oss underättade. (konstigt ord)
 
Sv: Dvärgpinscher

Får väl se när jag väl kommer dit vem de blir. är så lång väg dit så jag vet inte om ja kansske måste bestämma vilken innan om hon ska möta upp mej nånstans.
Antar att de är Dp du får hem då? Då måste du hålla oss underättade. (konstigt ord)


ta en sista minuten på tåget, brukar va billigt o åk o titta :)
annars får du hoppas uppfödarenväljer den rätta.

jodå jag lovar att underätta er alla omde små liven så fort jag fått hem dem.. och ja, det är två Dp.. :love:
 
Sv: Dvärgpinscher

Förresten, är det någon som har varit på Gekås och kikat om de har hund-saker? :)
 
Sv: Dvärgpinscher

japp de har det!
sist jag var nere så hade de hundbäddar, massa olika hundtillbehör, nytt som koppel och halsband.(jag är nere ca varannan månad och de hade byggt ut den avdelningen mellan gångerna)
de har katthus och kattleksaker oxå.
jag köpte en såndär bur i tyg, stor så alla hundarna skall kunna vara i den om det kniper.(sån man kan vika ihop.. smidigt o ta med sej)

//
fick reda på att mina pinnar kommer hem på söndag!:banana:
lovar att lägga in lite bilder. :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar kring en hunds beteende, jag har mina teorier men skulle gärna vilja höra andras input, kanske om någon är mkt kunnig inom...
Svar
18
· Visningar
851
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 549
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp