J
Japanesen
Sv: Dvärgpinscher
Hjälp mig också
Hjälp mig också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är min lilla tjej:
Hon är från Little Kings. Hon tycker barn är lustiga människor för de är så små. Jag tror det mest beror på att hon inte är van vid dem. Vi umgås inte så mycket med folk som har barn, så det blir när min syster hälsar på, men hennes tvååring kan klappa, hålla i kopplet och springer och pussar och kramar på henne.
Främlingar varnar hon för, speciellt när hon är med på jobbet och det kommer besökare. Milla har stenkoll på vilka som ska vara här och vilka som är "inkräktare" och skäller på de som inte brukar vara här.
Det är aktiva hundar.
Fast min kopplar av väldigt bra inomhus, då ligger hon helst och sover. Men så fort man ska ut då är det full rulle.
Men som jag sa tidigare. Ska man ha DP ska man ha stort tålamod och stor dos humor.
Min sambo brukar sucka ibland över våran lilla tjej och säga att han är glad att det är jag som står för träningen av henne för att han skulle aldrig orka ha en så aktiv hund själv. Han är så nöjd med sin greyhound soffpotatis.
Hihi! Sitter här å skrattar för mej själv och ser hundarna härja runt framför mej!
Hihi! Sitter här å skrattar för mej själv och ser hundarna härja runt framför mej!
Jag var hundvakt en helg åt 2 DP och trodde att jag skulle blir TOKIG!! Dom var helt galna, dom hade världens race i lägenheten,
runt på soffan, till sängen, runt bordet, in i köket, tillbaka och längs soffryggen... Till saken hör att min Rottis som jag hade då tyckte att dom var jätteroliga och ville vara med.
Gick inte sådär kanonbra för henne att balansera på soffryggen i deras fart
När det väl blev lugnt lade sej den ena i fotöljen, den andra just intill mej. Jag minns att jag satt och drog ut på att stiga upp in i det sista (väck inte den björn som sover...).. Till slut var jag ju tvungen, så jag smöööög upp så tyst jag bara kunde..
Där fick jag, som trodde att dom inget skulle märka.
Full fart igen!
Guuud, innan helgen var slut bodde min Rottis under sängen (och dit fick ingen hund komma, det sa hon klart och tydligt), hon var helt dödsless på dom. Och jag med