Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ja.. så händer det med valpar.. kan inte låta bli å göra saker som kan vara farligt.. min killes valp fick et sår idag ett stort sår...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: Otter
·
Övr. Hund I helgen har vi gått agilitykurs så jag tänkte ta och bjuda på lite bilder med fart i. ;) :D Höjden över hindren är det inget fel...
2
Svar
20
· Visningar
1 903
Senast: Torktumlare
·
M
Övr. Hund Har en granne som inte har någon koll på sin hund. Den tar sig över/under/genom grinden på deras staket och sedan över mitt staket till...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Mindra
·
Övr. Hund Och idag var hon med ut på ridtur med medisen :p :p Hon blev lyft in i badkaret och avspolad:angel: :angel: och springer runt...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Girasol
·
Q
Övr. Hund Hej! Lite tips och råd uppskattas i hur jag ska få min 15veckors tik att komma till mig. Vi bor på en hästgård och har nyligen skaffat...
Svar
10
· Visningar
1 311
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Gris eller hundvalp? Rosa liten mage Diar Tvättad av mamma Snarkar
2
Svar
37
· Visningar
2 217
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Hunden jag passar löper! Ihh! Jag har vanligvis en hane så jag är helt clueless. Var köper man löpblöja, hur ofta ska man byta, hur...
Svar
12
· Visningar
3 522
Senast: Piraja
·
H
Övr. Hund Min hund har börjat sticka efter precis alla spår som finns. Hon far runt som ett jehu o är helt okontaktbar. Inkallning är i de fallen...
Svar
19
· Visningar
1 130
Senast: heylan
·
M
Övr. Hund av en lerig, blöt, trebent vovve, som absolut skulle följa med mig hem. :smirk: Jag var på väg till stallet, var tvungen att kliva ut ur...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: mardley
·
Övr. Hund Jag ska försöka hjälpa min kompis att reda ut lite saker och behöver er hjälp. Hon blev i september -05 fodervärd åt en hanhund från...
Svar
11
· Visningar
935
Senast: Denver
·
Övr. Hund Nån mer än jag som har problem med en skvättande hund? Min hane är nu 9 mån. och han har varit rumsren bra länge. men nu har han...
Svar
12
· Visningar
1 447
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Åhhhh måste bara göra en sån här fjortis-tråd :o Vovvan och jag har varit ute och först tömkört unghästen och sedan varit ute med de...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Kia
·
I
Övr. Hund Fästingsäsongen kom tidigt i år. Vårens första kröp omkring på vovven och jag klarar inte av dom. Alltså måste det införskaffas sånt...
Svar
12
· Visningar
2 430
Senast: IrishDraft
·
G
Övr. Hund Hur många här på buke har en Lagotto Romagnolo.
Svar
16
· Visningar
17 968
Senast: iafia
·
Övr. Hund hur blir man uppfödare? Nu pratar jag om att välja en ras och starta en seriös liten kennel, inte bara ta valpar... Hur gör man och...
Svar
6
· Visningar
1 569
Senast: Ramona
·
L
Övr. Hund Jag skrev för ett tag sen ett inlägg om "Rottweiler eller Kelpie", där jag skrev att jag är inne på att skaffa ytterligare en hund men...
2
Svar
29
· Visningar
2 259
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det är inte ofta jag startar en tråd men jag "måste" bara få veta om det är någon här på buke som har råkat ut för det här :angel: :D...
2
Svar
24
· Visningar
1 697
Senast: Smulis
·
Övr. Hund upptäckte idag ett begynnande sår i ett av hudvecken vid mungipan på min springer spaniel... :( usch, jag har så dåligt samvete för att...
Svar
5
· Visningar
1 686
Senast: wtf
·
Övr. Hund Om en hund gnäller...ska man ignorera eller säga till? Har försökt att ignorera men det hjälper inte och "tyst" vet han inte vad det...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: liten82
·
Övr. Hund Min hund dricker inte så ofta men när han väl gör det så dricker han otroligt mycket på en gång! I 9 fall av 10 så sitter han och...
Svar
5
· Visningar
4 389
Senast: Vildvittra_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp