Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur illa påverkas en hund av att omplaceras? Jag inser så klart att det är individuellt men om man skulle försöka generalisera? Jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
10 309
Senast: syrran
·
Övr. Hund Jag undrar om man får avla på sin hanhund bara sådär. Alltså utan vissa papper å så. Har fått några som vill para sina tikar med min...
2
Svar
30
· Visningar
2 100
P
Övr. Hund Okej, nu har jag kommit så långt i övertalningen att han har gått med på att skaffa hund, dock inte nu utan om något/några år. Helt...
Svar
16
· Visningar
1 590
Senast: pralin
·
A
Övr. Hund Ja en sån annons hittade jag och reagerade mest över den sista bilden:eek: Är det verkligen lagligt att ha hunden kedjad så där:crazy...
2
Svar
27
· Visningar
4 635
Övr. Hund Länk till Sydsvenskans artikel Vad säger ni? Jag kan bara säga TACK MALMÖPOLISEN för att det ÄNTLIGEN händer något! Sen kan jag...
Svar
2
· Visningar
726
Hundträning Hur lång lina ska man ha? Funkar spårlina bra?
Svar
17
· Visningar
4 617
Senast: Naggur
·
I
Övr. Hund Nybörjare på valpar... Känner mig lite dum...:angel: Men vid vilken ålder kan man låta para en Jack Russel tik? Jag vill ju vara...
Svar
6
· Visningar
2 391
Senast: Minerva
·
Q
Övr. Hund Ja, vad står det egentligen i ett reg. bevis tillhörande en Schäfer? Står det Schäfer eller står det schäferhund?
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Zita
·
Övr. Hund Vad skulle det kunna vara för ras? Jag är helt nollad och är inte så inne på Argentinska raser:o :angel: En träningskompis hade...
Svar
17
· Visningar
9 495
Senast: Rydberg
·
Övr. Hund Finns det någon som har bra tips med vad man ska göra med en hund som gnäller i tid och otid? Ibland kan han gnälla för att han är...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Snobben
·
Övr. Hund Skulle verkligen behöva ett tips på bra tåliga bit-leksaker. Min leksaksmördare till hund tycker ju att det är sååå kul med leksaker...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: Annielee
·
L
Övr. Hund Jag har blivit jätte förtsjusta i Grand Danois.. Har läst om rasen och det jag än så länge läst passar det jag är ute efter bra. Jag ska...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: astronaut
·
S
Övr. Hund Någon mer som adopterat hund från Spanien? Eller från alla länder är ju tillåtet att berätta om oxå ;) Berätta om er hund å visa...
Svar
17
· Visningar
1 282
Övr. Hund Våran unghund, valp lr vad han nu är :angel: (7 mån ungefär) är rumsren och lättlärd. MEN han vill inte längre bajsa ute! Vi är ute...
Svar
5
· Visningar
2 602
S
Övr. Hund Nu är det så att vi fick hem våran 8 veckors valp i söndags. Och nu fyller min moster jämnt i veckan så vi funderar på om vi ska åka ner...
2
Svar
20
· Visningar
4 699
Senast: smessis
·
Övr. Hund Min pappa ( mamma och pappa är skilda, bor hos mamma men är hos pappa väldigt ofta ) har en borderterrier hane på 1½ år. Vid hundmöten...
Svar
18
· Visningar
1 227
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Hur mycket motion behöver en valp på nio veckor? Det är en Golden Retriver. Brukar promenera ungefär 1 km 2-3 gånger per dag. Är det...
2
Svar
39
· Visningar
3 888
Senast: Kimz0r
·
Z
Övr. Hund Är de så effektiva som reklamen säger? Har hört både bu och bä.:confused:
Svar
1
· Visningar
741
Senast: CA
·
A
Övr. Hund va tror ni om den blandningen? brukar dom bli bra stallhundar? o hur höga/tunga blir dom? visa gärna bilder på era! :D även kors. med...
Svar
6
· Visningar
2 229
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Hej. Vi har en dvärgpudel som jag har lite funderingar om. Han är väldigt mager tycker jag och jag funderar på hur jag ska få upp...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp