Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Satt just och läste mormors Hemmets veckotidning och där stod det att världens minsta hund, en dvärg-yorkshireterrier (vad är det, en...
Svar
13
· Visningar
1 392
Senast: Hyacinth
·
K
Övr. Hund Som flera säkert minns så var min tik amma åt fyra pudelvalpar i somras. Hela ligan åkte på ordentlig magsjuka och en blev inlagd med...
2
Svar
37
· Visningar
2 962
Senast: Niki
·
Övr. Hund Vad är det egentligen som gäller? Jag har letat runt på SKKs hemsida och läst alla stadgar mm och jag kan inte hitta en regel som...
Svar
9
· Visningar
1 439
Senast: Gumman
·
L
Övr. Hund Hej, Kan ni inte lägga in lite bilder på era dvärgar, ska köpa en själv och jag kan inte få nog av att titta på dessa söta hundar :d...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 567
Senast: Lidl
·
Övr. Hund jo det är så att jag för ca 2 månader sedan köpte en lågställd jack russel på 1år(kastrerad hane) som jag snabbt lärde att ha med när...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: Gullan86
·
Övr. Hund Har någon denna korsning? Vet att min hunds föräldrar fick 8 kullar tillsammans, så det bör ju finnas minst 60 stycken sådana...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Jag vet att vissa påstår att hundar inte kan känna saknad, men jag köper inte det riktigt. Vi har nu idag fått avliva vår gamla...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Funderar på att åka på blandisutställning med min vovve, kul ju!!:) Fler som ska/har varit på det? Problemet är bara att han är...
Svar
10
· Visningar
945
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Behöver lite erfarenhet! Våran Goldentik är precis i löpavslutet och har varit helt normal i sitt beteende ( busat,ätit m.m ) Nu...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Solis
·
G
Övr. Hund Min sambo har en golden retriver och en kines. Golden har under sitt första år fått en hel del stryk och mycket obehag av min sambos...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: goggoman
·
Övr. Hund Jaha, har nu flyttat in till stan och åttonde våning med min schäfer som är uppvuxen på gård. Är ju bara att erkänna att där bodde...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Hera
·
Övr. Hund Ännu en bildtråd bland alla dessa som redan finns men tror inte det finns någon sådan här... Vill se bilder på er hundar från...
2
Svar
25
· Visningar
1 988
Senast: falukorw
·
F
Övr. Hund Någon som ska ställa hund i Hässleholm nästa helg igen? Har vi några (skåne handlers?
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund (Vet ej om denna kom rätt annars bara flytta den) Hejsan; Jag bara undrar om vad ni tror om "hund och bebis kort". Altså för er...
Svar
6
· Visningar
810
Övr. Hund På förmiddagen i torsdags runt 8.30 stals troligen min hund Kenzo från våran gård där han lekte under uppsikt. Min pappa var ute med...
2
Svar
36
· Visningar
2 596
A
Övr. Hund behöver ha ner en trevlig hund, är det någon som kan ta med ner??? :bow: :bow:
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Gawotka
·
M
Övr. Hund Hej! undrar om ngn känner till det företaget eller tränar där? Finns i Örebro, Kan ni berätta lite hur det är där..?? Tack på...
Svar
14
· Visningar
2 626
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund ... hade tänkt skaffa en spårsele till vår wachtelgosse. men då jag har noll erfarenhet av spårselar så skulle jag vilja få lite tips...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: liten82
·
Övr. Hund Går i tankarna att skaffa mig en hund till. Jag har för närvarande en liten dvärgschnauzertik. Hon kommer bäst överens med hanar så...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: Minerva
·
Z
Övr. Hund Jag har blivit förtjust i husky och malamute. Hur är dom som sällskapshundar. Någon som har en sån? Tacksam för svar.
Svar
8
· Visningar
1 595
Senast: Black
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp