Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Ville bara visa min allra finaste pojke när han satt så fint i snön ! Kan även göra så att ni får gissa ras för att göra det hela lite...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Linker
·
Övr. Hund Jag bara älskar dalmatiner och undrar lite hur dem är i sättet osv? Ni som har egna dalmatiner, berätta om dem och släng gärna in...
2
Svar
34
· Visningar
6 474
Senast: Linker
·
S
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp... Min hund vägrar äta frukost å e tveksam till middagen... Någon som har några förslag på varför?
Svar
11
· Visningar
6 351
Senast: soffiz
·
Övr. Hund Den långhåriga schäfern är inte en egen ras om jag förstått det rätt. Får två korthåriga hundar långhåriga avkommor eller är det...
Svar
6
· Visningar
2 579
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund Är det någon här som har en sån? Funderar på att skaffa en. Vad ligger de i för prisklass?
Svar
17
· Visningar
2 386
Senast: Gilly
·
F
Övr. Hund Är det möjligen någon som sitter på ett sådant? Eller nån bra "tröja"? Skulle bli väldigt tacksam och glad om ni ville dela med er...
Svar
0
· Visningar
1 471
Senast: Fjoll
·
Övr. Hund Jag vet det finns jätte många sånna trådar! men jag vill bara visa min "lilla" kille med hans fina kläder :D Är han inte för...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Hej I dag åkte vi till uddevalla och köpte en present. Skulle där efter gå strand promenaden I uddevalla. Så hämtade vi zeline I...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Är den nån här som har en sådan liten rackare :) Jag har en å undrar lite hur andras är i sättet å lynnet. Vore kul å ha nån att snacka...
Svar
8
· Visningar
1 482
Senast: verrdogan
·
D
Övr. Hund Grrr...:mad: blev biten av min dog för ca 20 minuter sedan. vart inget riktigt bett men en del skinnskrap. gör ont fortfarande och...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: Dequines
·
G
Övr. Hund såg en boxer häromdan, som var sådär typiskt ljusbrun som de brukar vara på kroppen, men den hade helt vitt huvud. händer sånt ofta...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Silverfalk
·
Övr. Hund Veterinären kommer hit i morron och tar bort vår gamla hund, och det känns 100 gånger svårare än jag trodde... Hon är ju 16 år nu...
2
Svar
36
· Visningar
1 865
Senast: ako
·
R
Övr. Hund Hej Jag har läst och även märkt att en av biverkningarna av kortison är att hunden flämtar ganska mycket. Nu undrar jag varför? Känner...
Svar
9
· Visningar
5 392
Senast: villi
·
N
Övr. Hund Hej! Ska in på ngn grundlydnadskurs nu om ngn månad, o hittade på detta företag. Lite nyfiken om ngn härifrån har erfarenheter med...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Spånar på det här med förbud o SKK:s ansvar i Sverige.. Vore det inte enklast om SKK godkände pitbullen som ras? Och hade stenhård...
2
Svar
32
· Visningar
1 804
Senast: glee
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns?
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Sentenced
·
Hundträning Ni som gör det, kan ni inte berätta lite om det? Vad har ni för hund? Hur länge har ni tränat? Tävlar ni något? På vilken nivå i...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Ruben Salte
·
K
Övr. Hund Hej behöver lite hjälp med ett namn till min Amerikan Akita tjej 8v hämtade henne idag.:love: Hon e en tuff tjej som inte verkar bry...
Svar
14
· Visningar
3 122
C
Övr. Hund Hej allihopa, jag svarade idag på en annons om att ev. ta över en 7 årigt sheltie hane. Han verkade jättetrevlig och snäll. Det är...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Har lite funderingar på att skaffa en Tysk Jakterrier, bland annat för att gå eftersök med men även för att köra gryt. Har en Jack...
Svar
11
· Visningar
5 286
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • KIA EV9
  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp