Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Mamma och pappa har börjat kolla på hund nu, tanken är att köpa en valp. Men vi skall åka på semster precis i månadsskiftet maj/juni...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: Sazalamel
·
Övr. Hund Och de växer som bara den :bump: Små söta tjockisar är vad de är :D
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Smillan
·
Övr. Hund Min lilla diva har varit jätteduktig idag :D I området här har vi ett "lydnadshinder", som består av stockar nerbankade i marken så att...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: replica
·
I
Övr. Hund Kan någon berätta om hur deras DP är i temperamentet, mot främmande människor, barn och så? Gärna en bild också. ;) Ni får gärna skriva...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 259
Senast: Instant
·
S
Övr. Hund Hunden, 12 år gammal tik, är förstoppad till och från och varit det i 1½ år. Gett paraffinolja, pratat med veterinären men inte gjort...
Svar
6
· Visningar
2 753
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Hur fungerar allt praktiskt då? Jag vill inte tänka dessa tankar, men Saga är ingen ungdom längre :( Erbjuder veterinärstationen...
2
Svar
20
· Visningar
1 791
Senast: lady_vip
·
F
Övr. Hund Jag börjar fundera på att skaffa hund igen och skulle vilja ha lite tips på trevliga hundraser. Jag (med min familj) har haft två golden...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 089
Senast: starcastle
·
Övr. Hund För någon månad sedan träffade jag en pointer-tik när jag var ute på promenad. Hon var verkligen jättefin, och snäll, trevlig och jag...
Svar
10
· Visningar
5 441
Senast: villi
·
Övr. Hund Ska gå kurs med Sisko, men vet inte var jag ska börja... Vardagslydnad först och sen Klickerträning eller Klickerträning före...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: malumbub
·
L
Övr. Hund Igår var jag hos polisen i Revinge och L-testade min hund. Han gick igenom med godkänt resultat och får prövas som väktarhund! Tyvärr...
Svar
14
· Visningar
1 055
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Ja ett helt år har min älskade vovve blivigt nu!! Tiden går verkligen fort men hon blir bara underbarare hela tiden!! :love:
Svar
4
· Visningar
692
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Ni som har hängt med mina trådar tidigare vet ju att min hund dog för ett tag sedan. Det var inte öroninflammationen som tog livet av...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 137
Senast: flugskit
·
Övr. Hund Fick veta av en bekant idag att deras hund fått i sig råttgift, i ganska stor mängd. De får med ilfart till veterinären så hon fick...
2
Svar
23
· Visningar
10 160
Senast: Otter
·
I
Övr. Hund Jag har en 8 år gamal cockerspaniel tik. Hon är snäll och trevlig men så fort det är en annan hund i närheten morrar hon hela tiden.. De...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Zita
·
S
Övr. Hund Någon mer än jag som ska ställa min hund i gävle imorgon? Vad har ni för ras tik eller hanne vad heter erat djur? :bump:
Svar
0
· Visningar
1 164
Senast: Scroll
·
A
Övr. Hund Någon som har en hovawart eller en hovawart-blandning? Jag har en hovavwart-blandning men han är precis som en hoffe. Berätta om era...
Svar
4
· Visningar
1 883
Z
Övr. Hund hej! Jag har en hanhund som jag tog över för han skulle avlivas för 3 år sen, han är 6 nu o blandning mellan, Lasha apso, yorkshire...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: nyponros
·
P
Övr. Hund Har alla ni som parat här inne gjort ultraljud? Någon som nöjt sej med en palpationsundersökning? Eller låtit bli att kollat alls...
2 3
Svar
41
· Visningar
15 603
Senast: Pooh
·
N
Övr. Hund Ja, har dom det? Lite nyfiken då hunden glor som f*n när man e ute o man själv inte ser ngt. Tex en hare eller annat smått längre...
Svar
8
· Visningar
3 494
Senast: Zita
·
E
Övr. Hund Här kommer några soliga bilder från Tintin! Sola på altanen är inte fel, golvet är alldeles varmt där ute nu. Det är 12 grader i...
Svar
16
· Visningar
921
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp