Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Vart hittar man det?...alltså sådana söta små att sätta upp lillhundarnas långa luggar med? Jag hittar inte det jag letar efter, men så...
Svar
15
· Visningar
1 611
Senast: cerrox
·
Övr. Hund kan någon som är kunnig berätta om hur allvarligt blåsljud på hjärtat är? en av hundarna hade vid vet besöket (hon är ett år och en...
Svar
13
· Visningar
8 052
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Måste dom bjuda hem mig på fika bara sådär? Jag anade att dom hade en baktanke,men ville absolut inte vara otrevlig så jag åkte dit...
Svar
7
· Visningar
1 012
Övr. Hund Hur gör ni? Snart börjar fortsättningskursen i apportering och jag vill inte gå dit och göra bort mig, igen.... :o Alla andra hunder...
Svar
12
· Visningar
1 463
Senast: liten82
·
Övr. Hund Skriv era tips på vad man kan aktivera hunden med inomhus:banana: Om vädret är jättekasst eller så och ni verkligen inte vill gå ut...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: tuaphua
·
Z
Övr. Hund Nu har jag varit snuvig i snart två och halvt år. Värst på morgonen. Trodde jag var allergisk mot något men det har jag förstått att jag...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: pralin
·
Övr. Hund En till gnälltråd... :angel: Men jag funderar på hur jag ska kunna göra om min ultrasöta lilla golden till en ful och motbjudande jycke...
2
Svar
34
· Visningar
2 620
Senast: Lazio
·
H
Övr. Hund Vilka kennlar rekomenderar ni? där hundarna är bra mentalt, glada till arbete "lättjobbade" men även fungerar som bara familjehund. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund :eek: :eek: :eek: :eek: japp då har man hittat den första av dom äckliga kräken:crazy: :crazy: Ena hunden har på nåt vänster lyckats...
Svar
7
· Visningar
799
Övr. Hund Onödig tråd kanske, men jag kan inte låta bli att lägga upp denna film på brorsans hund... Hans första möte med snö för 3 år sedan..;)...
Svar
3
· Visningar
848
K
Övr. Hund Jag behöver tips! Hunden har en bra apportering i övrigt, men med metallapporten går det väldigt tveksamt. Nu tränar vi att bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 589
Senast: Jeeves
·
C
Övr. Hund Diskussion. Undran. Frågan. Möter många olika sorters hundägare men reflekterar ganska mycket över en speciell grupp, De/Ni som...
2
Svar
36
· Visningar
2 735
Senast: Bansan
·
C
Övr. Hund någon som har erfarenhet av rasen? lite nyfiken... :bump:
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Bulten05
·
Övr. Hund Ni som har unghundar (ca 1år, och yngre) Hur aktiverar ni dem, och hur mycket ungefär? :)
Svar
18
· Visningar
3 021
Senast: replica
·
Övr. Hund jo nu ska tydligen våran lilla valp vara med där.. eller litn å liten han är juh inte liten längre.. en annan har aldrig ställt ut...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: LadySara
·
L
Övr. Hund Inkallning med ställande och läggande.. Har lite problem med ställandet under inkallning.. Om jag ger ett Stå-kommando under...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: Aliide
·
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Fragile
·
L
Övr. Hund Hur får man sin hemsideadress under "kontaktinfo" på sin profil?? Har försökt hitta åt hur man gör men ja fatta inget.... Någon??
Svar
3
· Visningar
622
Senast: nidron
·
Övr. Hund Ska ev få en blandras av en bekant, om h*n inte får den såld. Det är blandning mellan Bearded collie och eng. springer spaniel...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: R8n
·
F
Övr. Hund Det bor en man strax intill stallet där jag har mina hästar... Har har två schäfrar som han ofta åker och tränar å så med... När han ska...
2
Svar
30
· Visningar
4 878
Senast: Zeroh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp