Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Citerar detta, saxat från ett annat forum angående hundar med klåda/allergi (skrivet av framstående uppfödare av jaktspaniels/retrievers):
Svar
3
· Visningar
5 616
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Finns det hundstall i närheten av Gävle-Uppsala? Min familj pratar lite smått om att skaffa en till hund, en mindre sak. Och då vi...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: R8n
·
R
Övr. Hund Hej, är lite ny här på bukefalos så jag vet absolut inte om något liknande tråd har ställts...i alla fall tänkte kolla mer er vilka...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Saybia
·
3
Övr. Hund Jag hittade lite gamla bilder på min hund, som togs i mars-maj 2005. Han heter Destiny's Elvis, Jack Russell hane på ca 1,5 år. Är han...
2
Svar
29
· Visningar
1 836
Senast: 3mmaaa
·
Övr. Hund ja problemet ligger i mian två nakenhundar. dom äter men inte tillräckligt. jag har provat olika sorter torrfoder/färskfoder m.m. men nu...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Nominous
·
B
Övr. Hund Kollade på film idag när jag såg min papillonvalp ha något skumt i munnen. Tog ut det med händerna och slände det i toaletten. Luktar...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: beaslillatuss
·
G
Övr. Hund Här kan väl alla hundungdomar skriva och berätta lite om sig själva:idea: 1.Vilken sbk-klubb tillhör du? 2. Vad för hund/ar har...
Svar
4
· Visningar
680
Senast: Gilly
·
S
Övr. Hund Har en Samojedtik på foder och jag och uppfödaren kommer inte överens alls! Min tik blir 5 i år och har fortfarande inte HD röntgats...
2
Svar
26
· Visningar
2 803
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund När jag ser sånt här: http://www.blocket.se/vi/11165006.htm?ca=11_s Stackars liten.. :( Man kan ju undra vad som var fel.. inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 061
Senast: Audur
·
Övr. Hund Har annons ute på mina bebisar. Renrasiga och med full beskrivning i annonsen. Ändå ringer 70% utan att ha någon som helst koll, de har...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Detta är inte aktuellt ännu men av någon anledning kan jag inte sluta fundera på "nästa hund". Har nu en spets, blandras finsk...
Svar
13
· Visningar
967
Senast: Turali
·
Övr. Hund Min mor har bestämt sig för att hon vill skaffa hund (restten av familjen är med på det) Vi skulle behöva lite förslag på raser. Så...
2
Svar
28
· Visningar
2 448
Senast: siwisarah
·
Övr. Hund Kolla mördar-hunden :D http://www.youtube.com/watch?v=FQrIUquqWNM
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 166
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1024824,00.html Hur kan man bara stå kvar på samma ställe och kolla på när ens...
Svar
16
· Visningar
1 141
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Hund Vilka raser anser ni tillhöra kamphunds-gruppen?
2
Svar
21
· Visningar
1 770
Senast: glee
·
Övr. Hund Har ju tänkt börja tävla i vår med min lilla tjej men vi har två bekymmer. 1. Vid ställandet under gång stannar hon och står kvar...
Svar
14
· Visningar
954
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Har idag anmält våran sheltie, Mollie, till valpkurs. Passade då på och fråga om kurs i viltspår, hade sådan tur att de ska börja med...
Svar
2
· Visningar
624
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hur får man en gammal dam ins att hon inte skall låta nisse lida? Han är en 15 år gammal shetland sheepdog, döv, blind & nästan totalt...
Svar
12
· Visningar
893
Senast: Nemo
·
Övr. Hund nu då jag är rörlig igen efter en hemsk graviditet saknar jag flatten otrooooooligt mkt, han fick flytta till min kompis då jag var...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 345
N
Övr. Hund Idag har vi vart o inhandlat årets klipp. En sparkcykel som det är tänkt att hunden ska få dra oss på när han växt till sig lite...
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp