Dilemma!! *Överta hund*

Sv: Dilemma!! *Överta hund*

hej..undra bara hur de gått för dig..jag har själv berner så detta ligger mig nära i hjärtat att få veta..
 
Sv: Dilemma!! *Överta hund*

Jag tycker du ska kolla upp lite mer fakta om vad dte är för fel hunden har och hur det kommer att utveckals. Kolla om hundarna har nåt papper från veterinären lr annars vilken veterinär det var och ring han7hon. Ev åk inte och kolla hunden igen kanske hoss en annan veterinär som kanske kan göra en annan bättre bedömmning och dela på kostnaderna.

Inte snällt mot en hund att att leva om den har så ont och det inte finns nån hjälp att få. Och inte kul för dej heller att jobba med hund som kanske får ännu ondare om 1 år och då behöver avlivas.

Men kolla upp allt lite mer tycker jag. Lycka till!
 
Sv: Dilemma!! *Överta hund*

Pratade med min kompis som hade pratat med hundens ägare. Hon berättade att en kiropraktor hade känt på hunden och att hon var väldigt snedbelastad. Hon hade inte ont nu, men det vara bara en tidsfråga innan hon skulle få det.
Så hon får åka till himlen nu innan hon får ont.
Men det är ju det enda rätta också, snällast mot hunden. Även om jag nästan hade ställt in mig på att ta över henne.
 
Sv: Dilemma!! *Överta hund*

Okej, vad bra att ni tog det beslutet :)
Som sagt snällast mot hunden. Strongt gjort :D
Hon kommer ju få det såå bra på andra sidan :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det är så lätt att råda andra hur de skall göra med sina hundar när de råkar på problem. Nu sitter jag själv mitt i ett svårt dilemma...
2
Svar
33
· Visningar
2 554
Senast: Bebben
·
Övr. Djur En berättelse om vår Stäppvaran Tösen. Och en berättelse om hur illa vissa reptiler sköts. Med folk som slutar mata för att den ska...
Svar
11
· Visningar
1 617
Senast: Hazel
·
T
Hästvård Bakgrund: 5 årigt sto som inte kan galoppera rent i höger varv. Varit till MK i januari där man behandlade hasledsinflammation och...
Svar
4
· Visningar
2 614
Senast: Tasja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp