C
ChristinA
Sv: hund-dilemma
Åh vad tråkigt...
Känner med dig.
Har inget vettigt att komma med, önskar er lycka till!
Åh vad tråkigt...
Känner med dig.
Har inget vettigt att komma med, önskar er lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bebben skrev:Det är antingen eller för mig. Antingen så "står man ut" med det (Läs, arbetar på att få bort det eller liknande) eller så får den inte bita någonstans och ALLS utan att ryka direkt.
För mig är det lika illa om hunden biter i fingret som i ansiktet, så länge som det är med flit och inte pga lek så är det allvar som allvar. Men själva platsen på kroppen där den bits, det spelar verkligen ingen roll, för jag tror inte att hunden tänker på det sättet när den väljer att bita.
Bebben skrev:Det är antingen eller för mig. Antingen så "står man ut" med det (Läs, arbetar på att få bort det eller liknande) eller så får den inte bita någonstans och ALLS utan att ryka direkt.
För mig är det lika illa om hunden biter i fingret som i ansiktet, så länge som det är med flit och inte pga lek så är det allvar som allvar. Men själva platsen på kroppen där den bits, det spelar verkligen ingen roll, för jag tror inte att hunden tänker på det sättet när den väljer att bita.
lakrits skrev:Är det verkligen OK att hunden biter överhuvudtaget
Det spelar väl ingen roll vart på kroppen hunden biter...den ska inte bitas alls.............