Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Jag vill se bilder på era blandrasvalpar. Jag vill inte se "blandras-hatare" eller kommentarer som "..hur kan man korsa de raserna"...
2
Svar
37
· Visningar
8 337
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Hittade följande meddelande på ICAs anslagstavla: "Hej! Min cavaliertik löper just nu och jag letar efter en hane till henne. Allt av...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Hur vet man vilket avmaskningsmedel man ska välja till hunden? Tror att vi tog Banminth sist, det är nog 1,5-2 år sedan. Men den här...
Svar
4
· Visningar
3 083
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Har en skotsk terrier som har rubbningar på sköldkörteln,så länge han går på medicin mår han toppen.Jag måste ha ett foder som är...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Jag sitter just & slipar på min affärspresentation för att starta hunddagis i mitt närområde & har fastnat på SWOT-analysen. Styrkor...
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vad menas egentligen med det? Har hört så mycket olika, bla. att fodervärden "äger" hunden medans uppfödaren/tidigare ägaren har rätten...
Svar
9
· Visningar
4 689
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Nu är tokpudeln i stan. :D Tyvärr inga höjdarbilder då de är fotade i ridhus, men kanske bättre än de förra i alla fall. :angel...
Svar
4
· Visningar
685
A
Övr. Hund Vi är bor i ett radhusbostadsområde om ca 150 hushåll. Jag och min familj bor på nedre botten och har granne på båda sidor och det är...
Svar
16
· Visningar
1 272
Senast: Athos
·
Övr. Hund Har någon någon erfarenhet av det? Har en 1 åring som har fått 4 st kataplexiattacker nu,och skall intill sjukhuset för provtagning...
Svar
1
· Visningar
1 432
Senast: Spikkeltje
·
H
Övr. Hund Vi har efter mycket letande nu blivit ägare till en Irländsk varghundstik, en helt underbar tjej. Är det fler här som äger Irländsk...
Svar
12
· Visningar
1 943
Senast: kem
·
Z
Övr. Hund Har sett många roliga snuttar på AFV (Americas funniest videos på TV) om djur i olika roliga situationer. Den roligaste hittills var en...
Svar
7
· Visningar
2 983
Senast: lady_mike
·
M
Övr. Hund Har en 10 månaders valp. Han har aldrig varit sjuk förrut men i går kväll kräktes han flera gånger. Det såg verkligen mysko ut (min...
Svar
5
· Visningar
2 702
Senast: meander
·
Övr. Hund Nu är det så att jag har ett skolarbete om hunduppfödning.. Har valt rasen cinese crested. Behöver svar på några frågor från...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Hej! Har planer pa att skaffa hund inom de narmsta tre aren och undrar om ni som har spaniel kan beratta lite om era hundar, deras...
Svar
13
· Visningar
4 196
Senast: Soppan
·
Övr. Hund Har ett litet problem med min DSG hane. Han är nu 5-6 månader och heltunderbar på många sätt. Han har dock lagt till en ovana som matte...
Svar
2
· Visningar
1 803
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Ska snart få hem min valp, men kan ju inte komma på namn. Snälla hjälp mig. En dobermann. Kommer bli stor! Har några förslag på...
Svar
17
· Visningar
1 332
Senast: Peak
·
G
Övr. Hund Usch jafb känner mej som det. För ca 1 veckas sen tog jag med min 3 månaders valp till min bästa kompis som har katt. Valpen brydde sej...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: elmelts
·
E
Övr. Hund Hur kan man lära sin hund att morra på kommando? Hon kan skall på kommando så skulle vara kul att få henne att morra på kommando med...
Svar
15
· Visningar
6 097
Senast: nevin
·
Övr. Hund så har de då blivit dags att börja träna inför att ställa ut lillen i familjen.. men så till mitt problem jag har aldrig ställt förut...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: Nominous
·
K
Övr. Hund ...Hässleholms NAT? Om det går att fråga så... Jag vill så gärna åka dit men min man protesterar högljutt och menar att den är alldeles...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp