Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad tycker ni om det? I mina ögon är linjeavel ett finare ord för inavel. Ska verkligen detta behövas idag när det finns många fina...
2
Svar
22
· Visningar
1 995
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Som jag uppfattar det är det många vovvar som är dåliga i sina kistor i dessa tider (i bristen på snö?!?) så jag tänkte att vi startar...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: tott
·
N
Övr. Hund Skrev en tråd tidigare om att vovven våran las in på bagarmossens djursjukhus för att genomgå pricktest. När vi frågade vad allt skulle...
2
Svar
35
· Visningar
3 075
Senast: Kirre
·
Övr. Hund Våran 10 månaders blandis skäller på ALLT! När han väl börjar så är det nästan omöjligt att få tyst på honom. Vad göra? Antiskäll...
Svar
18
· Visningar
2 778
Senast: doglover
·
Övr. Hund Går det? Har nån några tips? Djuren har träffats några helger nu och så länge vi är vakna så funkar det hur bra som helst. Hunden...
2
Svar
35
· Visningar
4 878
Senast: malumbub
·
I
Övr. Hund Är det någon som har varit på Gekås, Ullared, och handlat hund-saker? Vad tyckte ni om sortimentet? Upp med bilder och priser! :)
Svar
12
· Visningar
1 789
Senast: saffran
·
Övr. Hund Ni med hundar som brutit benet, har det blivit komplikationer efteråt? En bekants dvärghund blev översprungen av en större hund och...
Svar
4
· Visningar
3 874
Senast: Ramona
·
K
Övr. Hund Vill bara skriva bort lite frustration. Det börjar bli dags för valpis att gå lydnadskurs, men det verkar väldigt svårt att få plats på...
Svar
9
· Visningar
871
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund släng in era bilder på vovsingarna som är tagna i så himla fel ögonblick,att dom istället vart klockrena! :D här kommer alfonz som...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 755
Senast: Mirre
·
A
Övr. Hund Hej allihopa! Jag har ett problem och jag tänkte att nån av er kanske har något tips. Min hund har nämligen varit sjuk och under den...
Svar
15
· Visningar
5 799
Senast: Zita
·
Övr. Hund Vågar man sätta ett klistermärke på bilrutan föreställandes en hund av samma ras som mina? Eller är det detsamma som att skicka en...
Svar
2
· Visningar
1 240
Senast: Grana
·
L
Övr. Hund Min sambo har precis blivit erbjuden nytt jobb, det är jättekul. MEN, vi har två hundar, den ena är 6 år o den andra är idag ca 9 mån...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: Zita
·
Övr. Hund Ja dock på hobbynivå.. men vad tror ni?? Min hane 6 år.. En kort liten film om hur han hoppade idag :) Agility proffs? ;) Den...
Svar
10
· Visningar
800
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Av 72 kort, så var det endast dessa som blev någorlunda bra :eek: Han springer och hoppar nämligen ut ur bild....
2
Svar
27
· Visningar
1 841
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag och sambon hade med vår hanhund (6,5 kg) när jag skulle köpa foder på landet utanför Malmö. Foderhalndeln har en stor gårdsplan där...
2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: HannaZ
·
Övr. Hund Här sitter bebisen o basar ;)
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Tibra
·
Övr. Hund och i och med det använt sig av SJV:s dispensregel? Hur smidigt var det och vad angav ni som skäl för att få ta in utan vaccination...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Har någon här på buke någon Dogo i sin närhet eller vet ni hur de är? Jag har börjat gilla denna rasen men har bara mött ca 6 stycken...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Rydberg
·
Övr. Hund USCH vad hon har blivit getingstucken! :eek: Hon ser helt grotesk ut, stackarn!!! :cry: Helt igensvullen i ansiktet! Kolla bara...
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: overkill
·
Övr. Hund på folk å hundar och på allt annat som han inte gillar. Blir tokig. Så fort ja släpper ut han på gården så skäller han på grannarna å...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp