Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Till sommaren har sambon nattjobb och jag dagjobb. Vi ska ev skaffa en till hund då. (Snälla inga spekulationer om varför osv osv)...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: ako
·
Övr. Hund Här får du lite förberedande övningar: 1. Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Saybia
·
I
Övr. Hund Jag vill ha en hund men vet inte vilken ras.. Jag har aldrig haft hund innan men har passat och haft "hunddagis" på sommrarna där jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 164
Övr. Hund Först, the basics: vi bor i villa med väl inhägnad trädgård, vi är hundvana och villiga att dedikera mycket tid åt träning etc, vi har...
Svar
16
· Visningar
1 446
Senast: Knudor
·
Övr. Hund Nu ska jag visserligen klickerträna en häst, men jag antar att det är samma som för hund, så jag frågar här. Hur gör man lättast när...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: Gilly
·
S
Övr. Hund Det fanns en tråd förut med en länk till en sida där man kan höra en varg som ylar. Någon som kommer ihåg länken?
Svar
4
· Visningar
940
N
Övr. Hund Nu är våran vovve på bagarmossens djursjukhus. där ska hon stanna hela dagen för att göra pricktest. Vi började med...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Senast: Naggur
·
M
Övr. Hund hej. är hundvakt den här helgen och skulle vilja göra en utflykt idag, har någon något bra tips på hundpromenad i stokholmstrakten. :)
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Sitter och funderar om det är en fluga att ha hund nu? Är det alla dessa TV-program som är orsaken eller är det bara så att folk vill...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Jag ska fanimej ta mina djur och flytta ut på en öde jäkla ö nånstans!:mad: :( Syskonen är här och som vanligt ska dem på Bamse och...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: doglover
·
M
Övr. Hund In med bilder på din/a dvärgpinscher! :bump:
2
Svar
25
· Visningar
2 437
Senast: carzz
·
Övr. Hund Vilka har varit på utställning den här helgen? Vart var ni? Hur gick det? Vad står det i kritiken? Nyfiken!:p Jag berättar lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 279
Senast: Nominous
·
C
Övr. Hund Finns det några husky ägare här? Skulle vara kul att se bilder på era hundar :) Har en kompis som nyligen fått valpar, visserligen bara...
Svar
10
· Visningar
889
Senast: malumbub
·
J
Övr. Hund Har ni en anning om hur illa & brutalt dom misshandlas innan dom kan Tävla så att säga?
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 473
Senast: Knudor
·
Övr. Hund Ni som har hund och jobbar, hur gör ni? Har ni hunden med er på jobbet, på hunddagis, eller är den ensam hemma? Längtar så efter en...
2
Svar
25
· Visningar
3 193
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund Ska kasnke åka och titta på en "äldre" hund snart. Hunden ifråga är lite över året. Har ju redan innan en hund och har ju gått i...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Zita
·
N
Övr. Hund Har den senaste tiden börjat köra lite spår med vovven. Idag gick det helt klockrent! La upp ett spår med blod och hjortklöv, o...
Svar
5
· Visningar
793
A
Övr. Hund Ja visst är det lång tid dit. Men jag har redan börjat planeringen. Köpt valp som kommer att gå som unghund då. Förhoppningsvis så ska...
Svar
15
· Visningar
790
Senast: Bebben
·
G
Övr. Hund Jag letar för fullt efter en Papillon tik, men det verkar vara populärt med tikar just nu, så det tycks mest finnas endast hanar kvar...
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: Instant
·
Övr. Hund .. till att äta lugnare?:confused: Min lillkille på 4 månader blir helt tossig när det vankas mat. Visserliggen äter han itne förrän...
Svar
16
· Visningar
1 302
Senast: Lottch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp