Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Hur mycket motionerar ni er hund varje dag? Vad brukar ni hitta på? hur många gånger går ni? Hur lång tid? Vad har ni för ras? Så här...
2
Svar
21
· Visningar
2 083
Senast: Annielee
·
D
Övr. Hund hej någon som vet något skojjigt kanske lite ovanligt namn till en liten vit tik?? skall snart få hem min amstaff valp och vet inte vad...
2
Svar
37
· Visningar
8 777
Senast: Torktumlare
·
S
Övr. Hund Någon som har ute hund? vad kan ni rekommendera för ras? Har inte bestämt oss om vi ska ha en inne hund eller ute hund.. Min sambo...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 415
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Här har man skaffat katter för att hålla "ohyran" borta. Katterna ligger utsträckta i solen, eller sitter på trappen och gäspar...
2
Svar
29
· Visningar
6 260
Senast: Jolanta
·
K
Övr. Hund ...tycker jag är hilarious! http://sydsvenskan.se/skane/article228685.ece
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Athos
·
3
Övr. Hund Ja hunden är redan köpt men syster min känner att de kanske gjort ett överilat beslut och jag kan inget om amstaff och allt det...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 303
Senast: Knut
·
G
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite tips på fina ställen i Sverige där man kan semestra med hund. Det behöver inte finnas några speciella...
Svar
14
· Visningar
1 700
Senast: glee
·
G
Övr. Hund Vi har tagit det tunga beslutat om att omplacera våran hund, Emil. Emil är en blandning utav Border Collie och Labrador. Vi har haft...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 350
Senast: Goldpilz
·
Övr. Hund Hur ska jag göra...? Hunden är kanonfin på apporteringen; snabb, smidig och mycket arbetsvillig. Men hon släpper alltid apporten innan...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 231
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur får man en hund att låta: blubb-blubb-smask-blubb-blubb-morr-blubb-blubb-smask-morr-blubb-blubb? :confused...
Svar
4
· Visningar
1 388
Senast: SingleMalt
·
Övr. Hund Någon som använder Glucovett till sin hund med atros? Erfarenheter? Biverkningar? Resultat? Fick 500 gram av en vän nu...
Svar
19
· Visningar
4 907
Senast: R8n
·
N
Övr. Hund En hund, i mitt fall Siberian husky på 24kg. Vilka vikter kan man räkna med att hunden kan bära på. Snackar vi om 1-2kg, eller 4-5kg...
Svar
2
· Visningar
1 279
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund .... Stog bredvid en Irländsk Varghund för första gången idag :D kännde bara :eek: Jäääävlar va stooor den äääär!! :o Asså, om man...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Zita
·
Övr. Hund Vår lilla tik är rädd för att få klorna klippta. Hon var inte ett dugg rädd för det när vi fick henne, första gången gick det jättebra...
Svar
9
· Visningar
3 986
Senast: glee
·
H
Övr. Hund Ska böra aktivera mina hundar igen även min gamla gumma.:D Men vet inte riktigt vad jag ska hitta på:confused: Lite lätt lydnad...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl...
2
Svar
21
· Visningar
1 853
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Vad ger ni era hundar för foder? Min äter just nu pedigrees burkmat då hon är lite kräsen med maten och denna verkar hon må rikigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: desiree
·
J
Övr. Hund Har många runt omkring som inte gillar hundar alls. Mest pga att dom "skitar" ner & förstör våra soffor då dom får ligga i dom. Sen...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: jaha ja
·
Övr. Hund Min goldenhane rymde en sväng i lördags och kom hem med en avsliten klo. Det ser ut som att hela allt är bort och inga rester finns...
Svar
5
· Visningar
2 796
Senast: Silverfalk
·
Övr. Hund Men nu är det snart läge för denna ringrostiga kärring att köra igång med det igen :eek: :eek: (Enligt senaste diplomet på genomgången...
2
Svar
38
· Visningar
1 972
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar