Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet precis hur det kan vara. Samma sak hände med vår goldenkille när han var sju år gammal.
Själv tycker jag också att det var hemskt när det kom så plötsligt, men det hjälpte mig att veta att han aldrig tidigare varit sjuk. Hellre såhär för hundens skull än att ha en hund som jämt är sjuk. Men det är nog en klen tröst för dig nu, men kanske det hjälper längre fram.
Jag försöker faktiskt tänka som du. Det är nästan hellre att det kommer plötsligt. Även om det är jobbigare för mig kanske det var bäst för Douglas. Att dö "i sina bästa år".
Ja, precis. Och jag vet, det är inte lätt just precis nu, men sen när man hör om andra som skaffar hundar som har diverse åkommer livet genom så inser man att ens egen hade det bra ändå. Och det är jag övertygad att han hade med dig!
Hästmänniskan Naturligtvis kan det hända. Men i mitt fall så under de senaste 10 åren så har jag bara haft en längre period med två skadade hästar där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.