Nu har Douglas lämnat jordelivet

Sv: Nu har Douglas lämnat jordelivet

Beklagar verkligen!

Jag vet precis hur det kan vara. Samma sak hände med vår goldenkille när han var sju år gammal.

Själv tycker jag också att det var hemskt när det kom så plötsligt, men det hjälpte mig att veta att han aldrig tidigare varit sjuk. Hellre såhär för hundens skull än att ha en hund som jämt är sjuk. Men det är nog en klen tröst för dig nu, men kanske det hjälper längre fram.

Vackra bilder!

Jag försöker faktiskt tänka som du. Det är nästan hellre att det kommer plötsligt. Även om det är jobbigare för mig kanske det var bäst för Douglas. Att dö "i sina bästa år".

Ja, precis. Och jag vet, det är inte lätt just precis nu, men sen när man hör om andra som skaffar hundar som har diverse åkommer livet genom så inser man att ens egen hade det bra ändå. Och det är jag övertygad att han hade med dig!

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 119
Senast: AraSlei
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 903
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 719
Senast: s957
·
Hundhälsa Hur tänker ni om era älskade fyrbenta drabbas av cancer och det har gått långt i processen? Försöker ni med behandling, eller låter ni...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 014
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar