Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Att vi inte får ha hund? Vi har fått klagomål av tanten ovanför. Det bor bara pensionärer i området och hon överdrev rätt rejält...
Svar
6
· Visningar
1 071
Övr. Hund Mest troligt har hon fått sig en smäll igår under promenaden med en bekant och hennes två schäfrar. Hon är otroligt smärttålig så då sa...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: Aningsfull
·
L
Övr. Hund Hejsan Skulle gärna vilja veta vad ni vet om rasen Fransk Bulldogg. Vill veta allt! Tycker det verkar vara en underbar ras, men vill...
Svar
10
· Visningar
1 911
Senast: Hardedoggs
·
Övr. Hund Kan man ta reda på om en uppfödare inte är ok. Finns det en "svart lista". Sen en liten fråga om Welsh springer spaniel, vill veta...
Svar
8
· Visningar
1 763
Senast: Apollo
·
Övr. Hund :angel: Nu är jag snart på väg att kika på vovve. Och som vanligt, även om jag tänkt igenom allting en period mycet noga och...
Svar
17
· Visningar
7 082
Övr. Hund :banana: http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/77f1re2...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: Rotterö
·
J
Övr. Hund Sitter här lite i chocktillstånd och undrar vad som hände. Min 6-årige schäferhane blev blind på båda ögonen i går e m. Han busade och...
2 3
Svar
45
· Visningar
20 574
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Om en hanhund parar en gång...ändras beteendet då? Blir de mer "sugna" på tikar framöver?
Svar
10
· Visningar
9 035
Övr. Hund Jaha, nu ska vi hundmänniskor börja tänka på det! Hittade första fästingen i helgen på min setter :( Han kommer att få ha...
2
Svar
36
· Visningar
2 638
Senast: Lillaloppan
·
L
Övr. Hund Och min hund måste tränas! Vi bor ute på landet nu och jag är arbetslös så det måste väl kunna hinna göras nåt åt saken. Problemen är...
Svar
8
· Visningar
868
Senast: lotta_k87
·
S
Övr. Hund Hej. Skulle ngn kunna skriva lite fakta om hundrase pyrenee ? Jag hittar ingen själv tyvärr. :)
Svar
3
· Visningar
6 302
Senast: Alvtussa
·
M
Övr. Hund Vi ska adoptera en ljuvlig vovve från ett hundhem i Portugal, och vill nu gärna ha tips på namn! :) Hon har inte haft det så bra...
2
Svar
28
· Visningar
2 136
Övr. Hund Hej! Nu är det så att jag inte kommer så bra överens med uppfödaren av vår hund, tyvärr. Jag bad henne ta bort bilder på vår hund...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Grana
·
N
Övr. Hund Har där vi bor en hage som lämpat sig att släppa hunden lös i. Tyvärr har den börjat förfalla pga vandalisering så den känns inte så...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Vilka här har kört med det/ har erfarenhet öht? Fick rådet att träna pinscherbebben att sitta i bur eftersom han förhoppningsvis ska...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: diartistakasha
·
N
Övr. Hund Efter att vår första bokade valp försvann ut i tomma intet (tiken visade sig ha varit väldigt skendräktig bara) har vi nu hittat en...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: linafina
·
P
Övr. Hund Japp, har dottern hemma idag från skolan då hon är ordentligt förkyld. Hon mådde rätt Ok på dan så jag passade på att köra några sök...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Miss QT
·
Övr. Hund Snön har töat bort i skogsdungen här hemma, så vi tog med valparna ut på en viltspårsrunda först och sedan fick de utforska skogen med...
Svar
19
· Visningar
1 379
N
Övr. Hund Fick resultatet från pricktestet igår. bland annat tål vovvsan inte foderkvalster (finns i alla torrfoder) När vi hämtade henne från...
Svar
14
· Visningar
1 115
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Nu vill jag se en ny bildtråd med bukehundar! Även lite fakta skulle vara kul som tex. Kennelnamn och smeknamn Ras Kön Ålder Och...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 069
Senast: JennyF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp