Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Och de är pigga som rackarn och fulla av bus och påhitt..
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Gnist
·
Svar
7
· Visningar
713
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Om ca 4 timmar, så finns han inte kvar här längre. Då har han påbörjat sin resa mot sitt nya hem i Finland. De kommer att få med sig...
Svar
10
· Visningar
811
Senast: Minerva
·
P
Övr. Hund Finns de någon här som tränar eller testat detta? Jag å min kompis ska testa med hennes goldis så vi behöver några "start-tips".....
Svar
5
· Visningar
906
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Av ren nyfikenhet så skulle det vara jätte snällt om någon kunde berätta hur det går till. Det jag undrar mest över är om veterinären...
Svar
7
· Visningar
2 035
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund En vallhund som vill ha koll på läget, hur tränar ni den bäst att slappna av?? Jag har en liten Briard i vaplkurs nu och han ska ha...
2
Svar
33
· Visningar
2 544
Senast: Sana
·
Övr. Hund Vi ska bli med hund :bump: Gul labrador hane som kom till världen IGÅR! :love: Han kommer hem till oss sista helgen i maj och vi...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Jaha, så har min lilla :devil: lärt sej ytterligare ett hyss. Så nu lever maten på diskbänken farligt.:angel: Kan han inte bara bli...
2
Svar
24
· Visningar
1 874
Senast: verrdogan
·
R
Övr. Hund Nu vill jag veta vilka här på bukefalos som har chihuahuor.för jag har en så då vill jag veta vilka som också har det. Vissa era små...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Mollysmatte
·
M
Övr. Hund Heej jag ska köpa hund funderar på en Chihuahua eller en shetland sheepdog . har ni några förslag på nån annan ras så hör gärna av...
Svar
3
· Visningar
628
Senast: Fannsan
·
L
Övr. Hund Fast jag hunnit ha en del valpar hemma så glömmer man lätt hur jobbiga de kan vara.. Fast lilla Eira har nog tagit hem priset för mest...
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: liten82
·
M
Övr. Hund Har fått problem med vår cavalierhane (7 år) Sen några veckor kissar han inne. Ibland bara en stor pöl på golvet och ibland kan det vara...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Ibland är det roligt att ha välpälsad hund :crazy: :p
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Athos
·
J
Övr. Hund En miljon år sedan jag var här. Fick t o m nyskapa mitt nick. Slår vad om att ingen vet vem jag är, men nu har jag något jag behöver...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Kita
·
Övr. Hund Agnes min älskade lilla DSG blev 1år idag!:love: Hon är så himla söt, snäll o jäkligt rolig o jobba me! :) Blir lätt att man jämför...
Svar
19
· Visningar
971
Senast: Fragile
·
K
Övr. Hund Glimfeather skapade för ett tag sedan en tråd om de minsta & största hundarna. (Guinnessrekordbok). Men vem har den minsta hunden på...
Svar
15
· Visningar
1 259
Senast: Solis
·
Övr. Hund För långhårig hund? Finns det? Bra märken? Var finns det? (alltså finns det i vanliga djuraffärer, vill inte ha någon reklam för...
Svar
9
· Visningar
1 712
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vi låtat göra en väggmålning av dom hemma. :D Vi har alltid sagt att den där väggen bara skriker fondvägg och funderat i snart ett...
Svar
9
· Visningar
929
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Så dog han plötsligt, min älskade hund. Efter en lång och underbar vårpromenad fick han plötsligt ont. Han fick ett diskbråck och fick...
2
Svar
24
· Visningar
1 786
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund http://vovve.net/Annonsmarknad/view.asp?aid=66872
Svar
13
· Visningar
1 059