Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min fråga till Er uppfödare och valpköpare är hur ni gör med foder när ni säljer/köper valp. Ni som har äldre hundar, hur gjorde ni när...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur har ni gjort? Min ska sluta dagvakta snart pga hastigt påkomna omständigheter, & jag får lite panik :eek: Har satt upp lappar vid...
Svar
11
· Visningar
3 290
Senast: Liten_men_tuff
·
A
Övr. Hund hur många centimeters halsband behöver en schäfer? den är ganska grov runt halsen. räcker det med 50? eller skall det vara 65??:crazy...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: anna_saga
·
Övr. Hund Nog märks det att det är en ras som gillar snö :D
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: falukorw
·
C
Övr. Hund Alla ni som är engagerade om djurens rättigheter utomlands (framförallt i Asien där de verkar ha det som värst) skriv på de här...
Svar
18
· Visningar
1 162
Senast: lady_vip
·
C
Övr. Hund vad har ni för erfarenhet av dessa raser? för- och nackdelar? har försökt läsa mig till via rasbeskrivningar och standarder men vill...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
25 581
Senast: Hardedoggs
·
Övr. Hund Med min 9mån Dp pojk. Han tar över allt å alla. Styr å st'ller å är alltid den som inte viker sej om de blir bråk. En riktig Boss...
2
Svar
31
· Visningar
2 349
Senast: Grana
·
Övr. Hund Vår lilla hund jagar mammas höns :( Idag fick jag springa halva skåne runt för att få tag i tupp och liten elak hund :mad: Hon är...
Svar
15
· Visningar
2 501
Senast: Miss QT
·
Övr. Hund Vet inte om jag skriver i rätt forum, men jag måste få skriva av mej lite. Var i stallet idag (nu).Vi har två ny stallkisar som är...
20 21 22
Svar
428
· Visningar
28 397
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund hej....min hund ska gå på kalas jättemkt nu... flera stycken... och tänkte köpa en kostym åt han med fluga.! men vart hittar jag detta...
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: Toviie
·
Övr. Hund Min hund är 4 år gammal (pinscher, kastrerad hane), och har aldrig riktigt behövt vara själv. Jag började när han var liten, som sig...
2
Svar
21
· Visningar
4 710
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Vår nya vovve dricker, slabbar, sen stoppar hon tassen i skålen och gräver. Kul! Vad göra? Nu står skålarna på altanen, det är ju...
Svar
7
· Visningar
3 742
Senast: Knudor
·
L
Övr. Hund Kallas för "Flying Kelpie" :D :D
Svar
15
· Visningar
1 756
Senast: malumbub
·
G
Övr. Hund Selma kastrerades för några veckor sen och har fått stygnen borttagna. Men nu har jag hittat nån konstig liten tråd som sticker ut från...
Svar
11
· Visningar
1 587
Senast: malumbub
·
T
Övr. Hund Hejsan alla! Jag har en dobbis som snart blir 10 månader, förstår att det är trotsåldern som han är på väg in i nu.. Han har precis...
2
Svar
24
· Visningar
3 422
Senast: Websters girl
·
S
Övr. Hund :crazy: :crazy: Jag ä så dum och naiv...:crazy: :crazy: Låter mig bli övertalad att prova ta hand om en 1,5 år gammal Alaskan...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund vilka här annvänder sig av klicker när ni tränar era hundar? jag har fått tipset att annvända klicker när jag utställningstränar min...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Handlar om "djurplågeri" inom rasaveln.....tycker jag är helt rätt att det tas upp:devil:
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 573
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur gör ni som har hund med er på fritidsbåten? (Flytväst, vänja vid att det gungar o s v...?) Hur gör ni som tar hunden med på t ex...
Svar
12
· Visningar
3 725
Senast: LIA
·
V
Övr. Hund fått hem min hund nu och funderar på vilket namn hon ska få... vilket tiknamn tror ni skulle passa en sheltie bäst?:p Engla/Ängla...
Svar
4
· Visningar
1 807
Senast: Ankan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp