Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Länk till terriervalparna nu i morse :angel: :D Lite mörk, med det få ni stå ut med.. Rekommenderar att ni har ljudet på ;)
2
Svar
21
· Visningar
1 404
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Ni ser rubriken...Vad ska man göra? Anledning att bli orolig? Fästingen var väldigt liten när den togs bort (allt följde med) o nu har...
Svar
4
· Visningar
10 201
Svar
46
· Visningar
3 151
Senast: smasch
·
Övr. Hund Jag tycker mig ha märkt av en ny trend bland många hundägare på sista tiden och det är att om en hund är mentalt inkorrekt/mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 382
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Sitter och funderar lite, det finns ju en väldans massa raser som det har gått snett med när det gäller hälsan, alltifrån...
2
Svar
32
· Visningar
4 923
Senast: Paradis
·
S
Övr. Hund Jag skulle behöva lite tips ang min 2-åriga tik! Hon är en blandning av New Foundland - Boxer - Border Collie, men påminner mest om en...
Svar
11
· Visningar
1 764
Senast: Solosanta
·
Övr. Hund Jag har blivit tokig i hundar som liknar vargar, tex alaskan husky, siberian husky, alaskan malmute, och liknande dom raserna. Jag...
2
Svar
35
· Visningar
3 091
Senast: Elma_vip
·
I
Övr. Hund Okej.. Då har jag bara en enkel fråga: Någon som vet om ett anti-skällhalsband fungerar mot morrande? Blir totalt desperat på min JRT...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: ImFabulous
·
Övr. Hund Har funderat på att skaffa hund när jag blir äldre och flyttar hemifrån. Det är några år tills dess, men varför inte vara i god tid?;)...
Svar
17
· Visningar
1 457
Senast: tuaphua
·
S
Övr. Hund Skulle passa mig? Jag har nu en blandras som börjar bli lite till åren. Jag vill ha en ganska stor och pigg hund som följer med på...
Svar
17
· Visningar
1 758
Senast: ako
·
I
Övr. Hund Har fått höra om man har köpt sig en Renrasig hund utan stam inte fasiken klassas den som en blandras hund då ? ? ? ? :mad: :confused:
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Gnist
·
F
Övr. Hund Eftersom jag aldrig kan bestämma mig och har världens beslutsångest :confused: är jag nu inne på en annan ras, Nova Scotia Duck Tolling...
2 3
Svar
44
· Visningar
13 383
Senast: Englaa
·
E
Övr. Hund Hej!!! jag har en liten fråga... kan en mops träna sånt som freestyle, aggilyti och sånt:confused: tacksam för svar:bow:
Svar
2
· Visningar
700
Senast: eddan2000
·
Övr. Hund Har sökt lite på nätet och fått de svar jag inte ville ha men frågar här också. Är det vanligt att allergi mot hund "bara" visar sig som...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Mixoman
·
L
Övr. Hund Eira fick en ganska hård frolic-bit och var inte riktigt säker på vad hon skulle göra med den :D...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag och en kompis satt och diskuterade lite på msn igår angående stryphalsband. (inte läderstryp eller dom i nylon) Raka vs vridna...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Sätt ut en bild på eran hund när det speglar hundens persolighet. En bild som visar att det är såå mkt eran vovve! Jag fotade 1...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Hej! Jag har en blandrashund. Han är 1 år lätt i typen. Nu har han varit halt en vecka. Det har blivit bättre, men inte helt bra...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: bsmx
·
Övr. Hund Du log mot mig En sista gång Du var så lugn Som om du redan gett dig av Du såg på mig Att jag var rädd Hur kan man nånsin' va'...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 716
Övr. Hund Nu har jag blivit "farmor" när vår underbara jämthundshanes första kull fötts, jättefina valpar o allt har gått bra... Trött tik...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Prillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V