Jag fick låna en ängel

Sv: Jag fick låna en ängel

Usch, vad jobbigt. Får man vara oförskämd och fråga vad som hände din lilla hund?
Med tanke på att vi inte är tillsammans längre så är det ganska uteslutet att skaffa någon ny hund tillsammans. Jag ska även flytta hemifrån och studera till hösten, så jag lär ju inte ha tid för någon hund själv. Fast vi får väl se vad som händer med mig och pojken, vi kanske hittar tillbaka till varandra. Vem vet :)

Vad kul med en ny hund. Vad är det för någon? :)

Min Älskade lille kille dog av en skallskada som han fick när han sprang och lekte tillsammans med min tik och min kompis hund. Han kultade runt och dog ögonblickligen. :cry: Han blev enbart 9 månader! :cry:
Min nya hund är en greyhoundtik. Det är hon på min avatar. Ska bli så kul när hon kommer hem :) Väntar och längtar!
Hoppas att du kan skaffa en ny hund att ödsla kärlek på när du har tid och möjlighet. :)

Usch, vad hemskt :( Jag förstår vad du gått igenom, det är verkligen jobbigt. Han blev lika gammal som Felix med andra ord. Dom har det säkert jättebra tillsammans däruppe :)
Vad roligt med en ny hund. Det blir säkert jättebra! :)

Ja jag tror också dom har det bra och roligt tillsammans där dom är....
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Ja det känns bra att få hem Maya. Hon kommer aldrig kunna ersätta Morritz bara hjälpa till att fylla tomrummet. Blir skönt för min andra hund också att få en ny vän :) Vi längtar efter vår lilla tjej som liksom Morritz och vår andra hund kommer att vara mycket älskad. :)

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 109
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 352
Senast: Castellini
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka