Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Men nu är det snart läge för denna ringrostiga kärring att köra igång med det igen :eek: :eek: (Enligt senaste diplomet på genomgången...
2
Svar
38
· Visningar
1 968
Senast: Milosari
·
Övr. Hund :cry: Min underbara fina högt älskade tjej blir ALDRIG vuxen... Hon är 16 månader och tuggar sönder allt. Möbler, kläder, papper...
Svar
14
· Visningar
1 084
Senast: buschiq
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: buschiq
·
Övr. Hund WOW, är superimpad av Loka idag, hon har tänkt till på riktigt! Jag pajjade hennes apporteringsavlämnande tidigt och har aldrig...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Knudor
·
S
Övr. Hund I måndags var det så att jag var hemma med hög feber och låg i sängen hela dagen och detta gjorde min hund ganska orolig. I början...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: amarillo
·
Övr. Hund Har funnit en underbar Rottistik som behövde omplacering. Har ju en Rottiskille och hade en Rotttistik som vi tyvärr fick ta bort i...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Knudor
·
J
Övr. Hund Vi har en 2-årig Leonberger vid namn Nikita, hon är jätte trevlig o social på alla sätt.fram tills för några veckor sedan. Vi hade besök...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: Knudor
·
Övr. Hund Först går vi ut på kiss & bajstur Sedan är det läge för lite bus Efter frukosten är det dags för lite mer bus...
2
Svar
34
· Visningar
1 820
Senast: Gnist
·
R
Övr. Hund Jag har redan börjat plocka fästingar på min hund. Efter kvällsrundan i går kröp det fyra st i pälsen på henne och tidigare på dagen tog...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Grana
·
Övr. Hund Idag har min vackra hund verkligen gjort mig stolt, och mildögd:love: :love: Var ute i parken en stund, satt på en filt och bara...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: nevin
·
Övr. Hund Var till veterinären idag för den årliga vacinationen och då pratade hon om att Ronja var otroligt pigg för sin ålder. Vi berättade...
2
Svar
22
· Visningar
1 894
Senast: lady_vip
·
J
Övr. Hund Många trådar om kamphundar, men? Jag undrar just det, när man diskuterar i en tråd så pratas det om pitbull & kamphundar. Det är...
2
Svar
29
· Visningar
2 368
Senast: jaha ja
·
Övr. Hund Vilka hundraser anser ni farliga? Alla hundar KAN väl bli det, men vilka raser är överlag en risk. Varför?
2
Svar
22
· Visningar
7 638
Senast: Zita
·
R
Övr. Hund Min hund spyr överallt. Hon bor oftast hos min mamma, och där spyr hon nästan aldrig. Men när hon är här hos mig så spyr hon ner mattor...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Revontuli
·
Övr. Hund Vissa dagar kan man inte låta bli att älska sin hund och nästan bli lite rörd och gråtmild, även om jycken i fråga kanske inte förstod...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Zita
·
Övr. Hund Vart sjutton får man tag på skankar? Jag letar överallt på jaktsidor men det verkar inte finnas..Ingen snäll människa som vill undvara...
Svar
14
· Visningar
1 141
J
Hundträning Lyckan är gjort och vi har valp som nu är 11 ½ veckor gammal. Han är jätte duktig och är nästan :angel: rumsren fast vi bara haft...
Svar
4
· Visningar
1 383
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Nu är Tullans småttingar snart 3 veckor och har öppnat ögonen för några dagar sedan.. Om bara någon vecka till...
Svar
17
· Visningar
1 150
Senast: KarinB
·
Övr. Hund Min fråga till Er uppfödare och valpköpare är hur ni gör med foder när ni säljer/köper valp. Ni som har äldre hundar, hur gjorde ni när...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp