Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Jag blir så frustrerad när datorn inte vill som jag! Hur lägger ni in bilder på era älsklingar och får upp dem så finnt på alla resp...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Gnist
·
A
Övr. Hund Har en rottis valp som gillar att springa o leka med singelsten i munnen, Och idag såg det precis ut som om hon svalde den!! Kan det...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: amandy
·
Övr. Hund Någon som vill hysa in en Tina, med sambo och Dobermann den 25-27 maj? :angel: Nemi ska ställas ut på rasmästerskapen för Dobermann...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: PIRU
·
Övr. Hund "Måste" hunden trava hela tiden? Eller kan den gallopera lite också?
2
Svar
22
· Visningar
3 535
·
Övr. Hund ... är bäst i hundgård och liknande? Jag tänkt att ev. dela av min altan i en "hunddel" och en "rabattdel" och eftersom jag aldrig har...
Svar
11
· Visningar
4 893
·
D
Övr. Hund Vettiga råd och förslag efterlyses av kunniga hundmänniskor (gärna med erfarenhet av rasen) för hur jag ska få min rottis tik att tagga...
Svar
17
· Visningar
1 925
Senast: Jolanta
·
C
Övr. Hund Igår var jag på ett ställe för att hjälpa en bekant att hämta en sak. På gården fanns två hundar som s att i en pytteliten hundgård...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Catthhh
·
M
Övr. Hund Yeah, vi har som en del av er vet blivit hundägare och då måste vi ju så klart lägga upp bilder här med. Kan ni gissa rasen...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 381
Senast: Möller
·
E
Övr. Hund Hur får hög får en hund vara som mest, för att tävla small?
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund Någon som har använt det o fungerar det? Vad kostar det o vart köper man det?
2
Svar
33
· Visningar
8 941
Senast: diartistakasha
·
M
Övr. Hund Kom igen nu gott folk. Nu vill jag se era Grand danois, ålder, föräldrar ett stort +. :bump: kom igen nu!
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: elezdam
·
G
Övr. Hund Nu var det ett tag sedan ni fick se min lilla Emil, så nu tänkte jag slänga upp lite dagsfärska bilder från när han låg och gottade sig...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Goldpilz
·
Övr. Hund Här skulle jag vara snäll och hjälpsam igår kväll. Tog mej an kompisens två hundar över kvällen medans hon uträttade ärenden. Lämnade...
Svar
15
· Visningar
6 122
Senast: Miiip
·
D
Övr. Hund Galen som jag är så åkte vi på en snabb ingivelse i väg och hämtade en grandis valp i går!!Kunde bara inte låta bli när jag fick...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 963
Senast: ImFabulous
·
M
Övr. Hund Ska skaffa hund och har börjat snegla lite på Danmark eftersom det trots allt ligger närmare oss än de flesta kennlar i Sverige. Är det...
Svar
10
· Visningar
1 739
Senast: Mallemoe
·
M
Övr. Hund Behöver er hjälp! Min elva år gamla springerspaniel-tik ska tas bort inom kort (tumör i bröstet). Kommer bli otroligt tomt efter...
2
Svar
35
· Visningar
2 448
Senast: tuaphua
·
H
Övr. Hund Ja som frågan där uppe. Har gammal ska en hund vara för att få göra en höftröntgen. elelr hur gamla bör de va för att resultatet ska...
Svar
10
· Visningar
5 177
Senast: ako
·
Övr. Hund Nu va de ett tag sedan ja var här inne, så nu får de bli lite bilder på min älskling! :love: Startar promenaden med en pinne.... snart...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Alfakrulls
·
A
Övr. Hund ´Min förälder har en dvärgpincher på ett år. Hon är mycket fäst vid mig och jag älskar det lilla galenskapet. Min mamma är lite trött på...
Svar
19
· Visningar
5 526
D
Övr. Hund Ingen kan få nog av valpbilder så bomba med bilder på era sötnosar som bebisar :love: :love: Här är mina vovvar som valpar :love:
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 709
Senast: madeleine71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar