Äntligen kusr för PImpen!!

Sv: Äntligen kusr för PImpen!!

Haha, okej!
Har du tränat i ridhuset med hunden alltså?
Ja, det var medryttare jag menade.

Jepp, forshagas bhk hade lite träningar där i vinter.

Finns den annonsen kvar asså. känns som att de va helt längesen ja satt in den =) men de va ju bra att den finns kvar iaf =)

Okej, skolan hyrde ridhuset i vintras också. De sa att det var bra. Till nästa vinter ska jag också ta med mig jycken dit. Fick träna henne inomhus hela vintern pga att hon fryser så mycket. Det fungerade väl lite mindre bra...:angel:
Skulle du behöva hjälp med hästarna någon gång så letar jag och en klasskamrat efter medryttarhäst.

Kändes som att tråden spårade av ämnet helt och hållet, men lycka till på kursen! Och lägg ut lite bilder på Buke ;)
Det blir säkert jättebra in the end!

Okej, skolan hyrde ridhuset i vintras också. De sa att det var bra. Till nästa vinter ska jag också ta med mig jycken dit. Fick träna henne inomhus hela vintern pga att hon fryser så mycket. Det fungerade väl lite mindre bra...:angel:
Skulle du behöva hjälp med hästarna någon gång så letar jag och en klasskamrat efter medryttarhäst.

Kändes som att tråden spårade av ämnet helt och hållet, men lycka till på kursen! Och lägg ut lite bilder på Buke ;)
Det blir säkert jättebra in the end!

Känns som att de typ bara va vi som ens nappade på tråden så =)

Har du msn så kan du ju adda mej där så kan vi prata mer om medryttare

Japp, kan adda dig på msn.
Ska upp tidigt imorgon dock så jag ska stänga ner datorn nu. Loggar in imorgon kväll.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 850
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka