Hur lära gammal hund vara själv?

Sv: Hur lära gammal hund vara själv?

Haha! Sådär gjorde jag också i början när jag ensamhetstränade min valp. Funkade riktigt bra faktiskt! Efter ett tag la jag på dock, det började bli lite enformigt att lyssna på en hund som gnager på ett ben utan att ge ett enda ljud ifrån sig ...:D

Sv: Hur lära gammal hund vara själv?

Haha, ja, jag hörde att han tassade runt lite, men inget oljud alls. Just nu är vi hos mina föräldrar, men vi ska fortsätta experimentera i helgen och nästa vecka :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 186
Senast: Lillefrun
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Bufera
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur