Helgens utställningar!

Sv: Helgens utställningar!

jaha då har man kommit hem från en låång och kall dag.

det har gått våldigt bra men utan resultat! :D

hunden skötte sig utmärkt och jag gjorde mitt bästa jobb hittils som handler - så det känns jättebra verkligen!
vi fick förstapriset och HP i juniorklassen, men sen när det var dags att utse bästa hanen så fick min lilla gubbe på 10 månader möta en annan hane. å inte vilken hane som helst heller.:crazy: en veteran på 10 år som är SUCH. kul... så där kom vi ju inte såå långt. men det var en värdig hund att åka ut mot iafl.

men sen efter vi gått ur ringen kommer tjejen med veteranen fram till mig och verkligen lovordar min hund. hon tyckte han var fantastiskt fin och att han kommer att utvecklas enormt. men att han behöver mer säkerhet och växa i sina rörelser. (hon är ordf i kinesklubben och regionsombud m.m. - så hon är väldigt erfaren av kineser). så det kändes jättebra!!!

så till slut så var ju allt frid och fröjd fast den tråkiga förlusten.
:bump:
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Myrten
·
Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
451
Senast: Milene
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 493
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp