W
Willebillebus
Sv: Vilken ras?
ps, skrev att den stämmer in på många (inte alla) egenskaper hon ville ha.
ps, skrev att den stämmer in på många (inte alla) egenskaper hon ville ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig haft hund innan men har passat och haft "hunddagis" på sommrarna där jag passat ca 7 st hundar. Jag har även nu 2 daghundar en blandis tik på 3 år (dobermann, rottwieler, schäfer, labbe) & en schäfer valp tik på 5mån.
Jag är stolt ägare till två UNDERBARA tikar, Lalla , tysk schäfer & Lady Schäfer, Rottwieler, Labrador, Dobermann
Hur ska du ha det ?
Ägare eller inte ?
/C
Vi passade ju en rottis tjej några månader men hon var ju lite för mycket.. Jag älskar att resa osv så tåg blir det ofta men hon var såå jobbig denna rottis tiken på tågen alla som kom förbi skulle hon hoppa upp på & slicka osv. men när vi tog långturer med cycklarna på ven så var hon ju bra då hon har mycket muskler osv så hon blev inte trött men ibland var hon för stark bara & välte hela cyckeln. Maya var lite för livlig men hon var ju ung & oerfaren så rottisarna är väldigt fina! Jack Russel är oxå fina men jag gillar Dansk/svensk gårds hund bättre vad är skilnaden på jack & gårdshunden?
Vad hittar du de testerna? Skulle vara kul å veta om mina hundar är rätt för mig
Det där testet var ju inte precis något man kan gå efter tycker jag. Det var för få frågor för att kunna pricka in något rätt i princip förutom storlek och hur mycket man vill aktivera hunden...