Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Här kommer några soliga bilder från Tintin! Sola på altanen är inte fel, golvet är alldeles varmt där ute nu. Det är 12 grader i...
Svar
16
· Visningar
921
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Tänk vad lång väntan alltid känns. Var iväg förra veckan och höftledsröntgade två av hundarna. Jag tror att jag kollat hunddata säkert...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Grana
·
T
Övr. Hund Tiden går fort och igår fyllde lillkillen 5 månader! En utställning har vi hunnit med och det gick bättre än vad jag trodde, fin kritik...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Min goldentik är snart 14 månader. När hon var mindre var hon riktigt busig och stökig för att vid 7-8 månader bli snäll och förståndig...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Bulten05
·
Övr. Hund Min Vovva har börjat rapa, riktigt riktigt vidrigt! Är det normalt, vad kan det bero på?
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Reykur
·
N
Övr. Hund Vi hade ju kommit med på intesselistan för en rottisvalp som kulle födas nu i vår, men vid ultraljud av tiken visade det sig att hon var...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Jag bara GRÅTER och GRÅTER! våran hund åkte idag till sin nya ägare och jag vet inte vad jag ska göra nu!! :cry: Det är så tomt här...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Athos
·
Övr. Hund JA det blir vår även i norrland :D (vet inte hur det är längre upp men iaf i kramfors kommun ;)) Såhär härligt hade vi det idag på...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Minerva
·
Övr. Hund ...med en hunds mentalitet efter den vart inblandad i ett slagsmål med dödlig utkomst? Förra veckan blev min kompis 10-åriga beagle...
Svar
15
· Visningar
1 256
Senast: Lazio
·
T
Övr. Hund :love: :love: Någon som vet vart man kan köpa denna hund? nån kennel i sverige? det e så grymt söt att man döör! :bow: :confused: en sån...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 017
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Kanske en korkad fråga, men varför sliter vovven ner bakklorna själv, men inte på framtassarna? Fram växer de som ogräs, men jag har...
Svar
17
· Visningar
1 840
Senast: Milosari
·
Övr. Hund min lilla vovve på 4 kg blev attakerad av en golden idag. Hunden hade en sån grimma runt nosen på sig som var plättlätt att ta sig ur...
2
Svar
28
· Visningar
2 100
Senast: wtf
·
T
Övr. Hund som liknar grand danois, någon som vet vilken ras jag söker?
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: Tiggertjejen
·
Q
Övr. Hund Är det någon mer än jag som tycker priserna på blandisar (speciellt små) börjar närma sig skrämmande höjder?! Jag tycker det är stor...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Lenis
·
H
Övr. Hund Vad menas med EU-pass? (stod i en annons, inte stött på det förr)
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Grana
·
Övr. Hund På Bamse Bamse i badkaret "Hallå, var är vattnet?" "Jag väntar!" "Jag vet att det ska komma vatten där" Attaaack! "Ska man gå...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Någon som kan rekomendera hundkurser i Västerås? Jag har självklart kollat upp Västerås kennelklubb m.m, men om ni har några personliga...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Miiip
·
Övr. Hund I december klämde min hund svansen i dörren... Hade jag bara varit mer uppmärksam och sett till att hon verkligen gick igenom den innan...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund För att en parning ska ta sig, måste hanen o tiken sitta ihop då???
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: elmelts
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp