Mål för året

Sv: Mål för året

Asså, jag vet inte vad jag ska göra :crazy:

Det känns inte som om jag har så mycket mer att hitta på med Loka, men jag ska väl iaf försöka vinna KMet i viltspår med henne, annars vet i tusan. Några utställningar blir det väl iofs.

Fortune är det tänkt att hon ska starta prov, först eftersöksgrenarna, sen fältprov. Men just nu går det inte alls bra med harträningen och jag sliter mitt hår, men vi får se... Tänkte ställa ut henne också lite.

//E
 
Sv: Mål för året

nu börjar jag igen! :angel:

Nu har jag kommit på det, jag klär ut mig som en potenciell valpköpare, och besöker er. DÅ får jag se hur skogstrollet ser ut! :D
 
Sv: Mål för året

Min mål för Leia 2007 är:

1. Plocka ett cert på utställning
2. Starta lydnadsklass 1
3. MH i april
4. Få en kull valpar i höst/vinter

Hoppas på att någonting blir som tänkt iaf.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 913
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Jag har länge nu gått och längtat efter att skaffa hund men känner mig osäker på om det går att lösa rent praktiskt. Familjen hade hund...
2
Svar
20
· Visningar
3 000
Hundavel & Ras Jag är så trött på att grubbla i frågan och ni är väl lika less på att läsa om det antar jag, men jag behöver lite hjälp ändå. Jag...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 426
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 284
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp