hundfunderingar

Sv: hundfunderingar

han bor hos sin flickvän då han behövde lugnare hem.... han har fått världens bästa hem....
 
Sv: hundfunderingar

nyponros skrev:
Ahh, härde jag ngt om spaniel?:idea:

COCKER spaniel naturligtvis;)

Men då bör du nog aktivera den på ngt sätt, man behöver ju inte tävla och vara aktiv på hundklubbar för det. Typ agilityträning hemma, spårning, lydnad ,apportering kan man ju väva in i promenaderna.

MKT trevlig hund:angel: :D

frestar lite också:

mars-06047.jpg

ca 9 veckor gammal


LowaMorrisLucas014ny.jpg

5 månader gammal

Lagom stor, inte liten och inte stor, väldigt glad och aktiv ras!


Gud så sööt den är åhh blir valpsjuk:love:
 
Sv: hundfunderingar

Säger bara....LÅNGHÅRIG DVÄRGTAX!! Sötast i världen. Lättlärda och behändiga..
 
Sv: hundfunderingar

såg att du redan valt ras annars är en Westie (OM DU TAR NÅN UTAN SJUKDOMAR I BLODET) en fin ras :D West Highland Wite terrier
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 776
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 471
Senast: Johannna1
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 465
Senast: Elektron
·
Hundavel & Ras Jag tänkte mig att skaffa en hund i framtiden, men det är verkligen inte lätt att välja. Jag växte upp med en Newfoundland som liten...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 077
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp