Bilder på bäbis!

Sv: Bilder på bäbis!

*kl* Allas hundar/valpar va jättesöta i den här tråden å jag kallar min hund för pupp/puppen trots att han inte är en valp längre :love:
 
Sv: Bilder på bäbis!

Jack Russels ska vara ljusbruna/vita och ha mycket färg.. om du frågar mig alltså :love:
 
Sv: Bilder på bäbis!

länge sen nån skrev i tråden nu... men måste bara skriva att Elvis dog igår, 1 vecka innan hans 2-års dag :cry: :cry: :cry:
 
Sv: Bilder på bäbis!

Har rymde igår på kvällsprommenaden, han hittades ihjälkörd brevid vägkanten.
Det var så hemskt, han var helt blodig...:cry:

Ena sekunden låg han och sov i min famn, andra är han helt borta. Kan inte förstå hur det här kunde hända?
Varför jusst oss?
Han var min bästta vän... :love:
Vi lämnade han på veterinären för kremering idag...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder på bäbis!

Nej men gud så hemskt !
Lider med dig, råkade ut för samma sak i sommras jag ..:cry:
Tröst och styrkekramar till dig , och en tanke till Elvis !
:bow:
 
Sv: Bilder på bäbis!

Hemskt tragiskt, det känns tungt nu förstår jag. :( Hans mormor gick samma tragiska öde till mötes vet jag, hon blev också överkörd.
 
Sv: Bilder på bäbis!

Tacktack

Jag kan inte fatta att han är borta..
Vi var nyss och lade blommor på den plats där pappa hittade honom. 20 röda rosor...
 

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 145
Senast: Lisa2014
·
Hästvård I mars månad hittade jag min häst ståendes på tre ben i boxen. Vi hade ett rent helvete med veterinären då jag, som vanligt, fick en...
2
Svar
32
· Visningar
10 548
Hästvård Snälla buke, eftersom jag ältar och funderar ihjäl mig medan jag väntar på att få åka till veterinären(vi har tid om exakt en vecka), så...
2
Svar
24
· Visningar
7 130
Senast: skuggi
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 118
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp