Bilder på bäbis!

Sv: Bilder på bäbis!

*kl* Allas hundar/valpar va jättesöta i den här tråden å jag kallar min hund för pupp/puppen trots att han inte är en valp längre :love:

Jack Russels ska vara ljusbruna/vita och ha mycket färg.. om du frågar mig alltså :love:

länge sen nån skrev i tråden nu... men måste bara skriva att Elvis dog igår, 1 vecka innan hans 2-års dag :cry: :cry: :cry:

Har rymde igår på kvällsprommenaden, han hittades ihjälkörd brevid vägkanten.
Det var så hemskt, han var helt blodig...:cry:

Ena sekunden låg han och sov i min famn, andra är han helt borta. Kan inte förstå hur det här kunde hända?
Varför jusst oss?
Han var min bästta vän... :love:
Vi lämnade han på veterinären för kremering idag...

Senast ändrad av en moderator:

Nej men gud så hemskt !
Lider med dig, råkade ut för samma sak i sommras jag ..:cry:
Tröst och styrkekramar till dig , och en tanke till Elvis !
:bow:

Hemskt tragiskt, det känns tungt nu förstår jag. :( Hans mormor gick samma tragiska öde till mötes vet jag, hon blev också överkörd.

Tacktack

Jag kan inte fatta att han är borta..
Vi var nyss och lade blommor på den plats där pappa hittade honom. 20 röda rosor...

Liknande trådar

C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 483
S
Hästvård Kanske någon minns, hade en tråd förut om ett budjonny sto jag nyss tagit på foder, som led av proteinbrist. Här är de gamla korten...
Svar
7
· Visningar
1 198
Senast: soffii
·
M
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id16559938.html En hund stals ur en rastgård i Landskrona förra torsdagen (15/11). Hunden heter Enya...
Svar
13
· Visningar
1 862
Senast: melkutt
·
E
Foder & Strö Har haft min häst i ca 3 veckor nu. Han har treänats mer än vad han har gjort förut och jag har tyckt att han kanske har magrat lite...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: milly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka