Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag ska ta med mig min kennel och ställa ut båda dagarna i Rocklundahallen. Är det fler som ska dit? Jag skippar lilla STHLM i år.
Svar
11
· Visningar
998
Senast: fjutten
·
N
Övr. Hund Ska ställa ut killen framöver på ngn utställning e det tänkt. Problemet e att han e väldigt livlig av sig, o att stå still med andra...
Svar
5
· Visningar
1 468
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Kolla tjockmagen :eek: :eek: Men han är sötare än socker och väldigt "snusvänlig" den lilla busen :love:
2
Svar
22
· Visningar
1 447
Senast: Minerva
·
G
Övr. Hund Vad är det för skillnad på vit herdehund och vit schäfer? Jag har frågat flera och fått olika svar - en del att det är samma ras, en del...
Svar
8
· Visningar
3 971
Senast: Gisburne
·
N
Övr. Hund Har lite problem med en väldigt kräsen valp. Han är ca 8månader nu. O vägrar i princip att äta sitt torrfoder. Vi har provat flera...
2
Svar
30
· Visningar
4 490
Senast: lady_vip
·
T
Övr. Hund Hej alla! Nu vill jag se bilder på era dobermanns och Cane Corso´s! Här har ni mina! :) Alice, Cane corso tik på snart 4 år..:love...
Svar
15
· Visningar
1 561
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Vad tror ni det blir av den korsningen?
2
Svar
24
· Visningar
3 089
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Va ska jag göra? kom på dom i akten och kunde inte bryta detta för dom satt redan ihop. Va ska jag göra. Tiken är inte min utan ja...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: Minerva
·
Övr. Hund What to do.. såhär ligger det till: jag har haft hund och/eller häst hela mitt liv, men lämnade min leonberger hemma med familjen när...
Svar
14
· Visningar
2 916
Senast: Yeah
·
G
Övr. Hund Har upptäckt två mindre områden på hunden där han tappat pälsen helt och hållet, några centiemeter stora områden. Det är en hanhund...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Grana
·
Övr. Hund Funderade över ensammen-hemma-tråden och hundpassning. Mina flickor har gått på dagis. Flockdagis där de umgicks med andra hundar och...
Svar
18
· Visningar
1 858
Senast: Javan
·
Övr. Hund Har ett litet "problem" med min staffe-tik. Hon "pillar" bara i maten. Problemet döck upp när vi haft henne i en vecka. Det har nu gått...
2
Svar
22
· Visningar
1 338
Senast: kpist
·
Övr. Hund Behöver ytterligare ett ställe att vända mig(förutom veterinär & hundkunniga vänner) så jag skriver en tråd här. Finns risk att det blir...
2
Svar
21
· Visningar
1 803
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund vet något om Stefans Hundtjänst?? De gör ju reklam för den här på Buke så jag klickade in mig och de har möjlighet att ge...
2
Svar
37
· Visningar
2 901
Senast: Krasux
·
Övr. Hund denna sötingen låg på min trappa imorse när jag skulle gå till skolan. han var nog ute på en husse-fri promenad ;) Jag tycker det...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: pumah
·
F
Övr. Hund ... vad har gått fel?? I Januari hade vi en pigg och glad hund som älskade promenader och att träna. Idag har vi en hund som vägrar...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: FjantaZ
·
Övr. Hund Är det problematiskt att sammanföra vuxna katter (raskatter, Devon rex) med en vuxen hund (jakthund, tax)? Finns det nån speciell taktik...
Svar
9
· Visningar
4 487
Senast: Sissa
·
Övr. Hund Hur orkar man vara stark?:cry: Han är 13 år och har haft lite yrsel till o från sen i somras. Men nu imorse när jag var ut med honom...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: unki
·
Övr. Hund jag har precis beställt den enda handler boken som fanns att hitta på nätet (antingen är jag dåligt på att leta eller så är dom på...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Nominous
·
R
Övr. Hund Jag och pojkvännen har kommit överens om att det blir en släthårig foxterrier vi ska ha. Vi ska ha hunden som sällskap plus att pojken...
Svar
5
· Visningar
3 180
Senast: jennyjenny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp