Han hade cancer

Sv: Han hade cancer

Ja försäkringsbolaget har ett intresse i att hålla igen utbetalningarna inte för att öka marginalen mellan premier o utbetalningar, eftersom den är reglerad, utan för att hålla nere premierna o därmed hålla sig konkurenskraftiga.
PL
 
Sv: Han hade cancer

Kl.

Nu är fighten över. Vi orkade inte tjaffsa längre, så det blev att betala och se glad ut. Tror det kostade tolv tusen kronor totalt. Sista gången killen har sin hund oförsäkrad skulle jag tro.
 
Sv: Han hade cancer

Med risk för att verka tjatig, men jag är bara intresserad. Vad var det för tumör?
 
Sv: Han hade cancer

Vi vet fortfarande inte det :/
Jag tjatar och tajtar på att killen ska fråga när han är i kontakt med vet., men han lyckas alltid glömma! Ska fortsätta jobba på honom :)
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 074
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 336
Senast: Lillefrun
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 966
Senast: manda
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ÄR bra saker i mitt liv nu. Somexempel att jag ska få en hund DENHÄR VECKAN! Och endel andra saker också som är mycket mera...
Svar
3
· Visningar
565
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • KIA EV9
  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp