Så det kan gå =)

Sv: Så det kan gå =)

Klart att det inte är omöjligt!

Men varför skulle det vara sant för hon är Whippet uppfödare?
Finns det inga uppfödare som ljuger?? Folk som folk!

Jag tror alla vet om människor som kan hitte på precis allt, bara för att få uppmärksamhet!

Jo det finns säkert uppfödare som ljuger men jag tror inte att hon gör det! Det har ändå ingen betydelse, jag tyckte att det var en rolig historia och många andra tyckte detsamma. Jag kan ju inte veta om du är kvinna, du kan ju lika gärna vara en 40-årig man, eller hur? Du kanske har ljugit om allt som du har skrivit tidigare här på buke (vet inte vad du har skrivit för något innan).
 
Sv: Så det kan gå =)

Ja, precis, jag tror rätt så många härinne har slängt in några lögner då och då, som på alla andra forum!

Det är ju nästan det som gör det lite roligt och underhållande eller hur? hahaha
Det kanske är min humor!

Jag anklagar aldrig någon för att ljuga, men jag är nog en ganska analyserande person som inte litar blint på allt som sägs, utan tar det mesta med en nypa salt, när det inte kommer från människor jag känner!

Visst jag jag tycka "historien" är lite rolig nu i efterhand, men just som en rolig historia!
 
Sv: Så det kan gå =)

Ja de flesta har nog ljugit någon gång på internet, ta alla "troll" som dyker upp på buke, vovve m. fl. De ljuger ju så det sjunger om det (kanske dagligen). Men om den här historien är sann eller inte vet jag inte men jag skrattar i alla fall åt den.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 903
Senast: Tuggben
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 168
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp