Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Hon blev påsatt (mycket villigt) av grannens gula labrador dagen före julafton. Mitt på gården, emellan våra hus, till allmän beskådan.

Normalt sett blodar hon mycket vid löp, vilket hon inte gjorde med en droppe den här gången. Annars är just grannens labrador en bra indikator på när mina tikar löper, eftersom han blir heltossig från dag ett. Vilket han inte blev den här gången. Visade inte med en min vad han kände. Tills det var dags.

Våra hundar är superkompisar och träffas dagligen lösa ute. Även ensamma. De har ett alldeles eget lite hundcommunity. De var ute på förmiddagskiss när det hände. Mattarna och hussarna upptagna med julstök.

Så kom vår lilla olycka till världen!
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Men SISSA !!!!! :eek:

Varför har du inte sagt att du hade nåt så ljuvligt på G :love:

Jag fick ju också en överraskning för några år sen ....Duuud va sööta dom är :love:

( fats det ser ju ut som att det skulle vara nån annan än grannes gula labbe som är far :angel: )
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Jag har legat lågt....Ingen miss att skryta med, precis. :o

Men eftersom lilla Missen blev så bedårande kan jag ju inte låta bli att skryta lite.



( fats det ser ju ut som att det skulle vara nån annan än grannes gula labbe som är far :angel: )

Och du menar exakt? Jag tar det som en förolämpning tills du förklarar dig. :devil:
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Alena vore ju passande. Vi kan inte enas i familjen, så hon kallas Selma än så länge. Dopet blir senare :angel:
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Och du menar exakt? Jag tar det som en förolämpning tills du förklarar dig.

:rofl: :rofl:

Nääää, inge förolämpning....knepig färg bara. Ska bli spännande o se hur hon blir när hon blir stor.... :bump: :bump:
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Nej men gud!! är det tillåtet att vara så söt??:love:
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Hon utstrålar verkligen "kom och ta hand om mig och älska mig"!

Men hon är min, sörrru! Sorry! ;)
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

Man kan inte tro det. Men hon har faktiskt en hel del likheter med renrasiga softisvalpar i samma ålder.

Renrasig softisvalp, en vecka gammal

Pappa labradoren har säkert haft sitt inflytande på den breda nosen och enorma nacken hon har.

Valpar ändrar sig ju, såklart, massor när de växer.

Tänk om hon kommer att se ut som en mini-labrador med skägg? :rofl:
 
Sv: Lilla Olyckan Selma, en vecka gammal

okej :p Nä jag har ju blandraser själv :D så tkr inte dt är ngt fel me det :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 551
Senast: fixi
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 670
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 773
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp