Sv: Mitt ben!

nej tyvärr så gör jag inte det.. alla hundar tar väl saker i munnen ... våran valp förstod loss andra veckan han var hos oss..

blir nyfiekn vad du haft rö tidigare raser om dm itne tagit saker imunnen ??
 
Sv: Mitt ben!

Collies.. samma som denna. Men denna är mycket tuffare till attityden än de andra.
Vi har itne behövt öva loss med de andra. De räckte med att vi tog handen mot dem för att ta saken och så släppte de själva. Kommandot "loss" la vi till när de blev äldre. Denna släpper också på samma sätt vid allt förutom nya ben.
 
Sv: Mitt ben!

oki men då hr du juh övat in loss... du skrev att du inte behövt de vid ngn av dina tidigare hundar...
 
Sv: Mitt ben!

Ja, jag har övat in det.. Först när de blev äldre. Var så jag menade. När de var valpar släppte de ändå utan att vi behövde dra, slita eller kommendera. Räckte med att vi sträckte fram en hand.. Varå så jag menade..
Skrev kanske lite luddigt innan:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 144
Hundträning Har en omplaceringstik 7 år som vi haft i ett år och hon har successivt börjat vakta sin mat. I början förekom inte detta beteende men...
2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: dobbis
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 198
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp