Inkallning Hur gör ni

Sv: Inkallning Hur gör ni

Min schäfergubbe har blivit lärd att komma dirrekt till vänster sida och vända (han är omplacering) och det funkar bra-har inte tänkt så mkt på det faktiskt.

Vet dock inte ännu hur jag ska göra med kommade valp...?
Får klura lite på det om det ska bli runt om eller dirrekt till vänster,är lite som Cillamuffins säger: Runt om är/blir så mkt "rakare", men en riktigt snygg/bra "vänster" ser ju bra flaschig ut det med:p
Så det återstår att se hur det blir i slutändan när det väl kommer till krita:D
 
Sv: Inkallning Hur gör ni

Min hund går runt. Bedömningsmässigt vid tävling är det ingen skillnad om hunden går runt eller går direkt in till vänster sida.
 
Sv: Inkallning Hur gör ni

:rofl: FIGURANT heter det:o

Nä det var inte så smart....
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 553
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 838
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp