Inkallning Hur gör ni

Sv: Inkallning Hur gör ni

Min schäfergubbe har blivit lärd att komma dirrekt till vänster sida och vända (han är omplacering) och det funkar bra-har inte tänkt så mkt på det faktiskt.

Vet dock inte ännu hur jag ska göra med kommade valp...?
Får klura lite på det om det ska bli runt om eller dirrekt till vänster,är lite som Cillamuffins säger: Runt om är/blir så mkt "rakare", men en riktigt snygg/bra "vänster" ser ju bra flaschig ut det med:p
Så det återstår att se hur det blir i slutändan när det väl kommer till krita:D

Min hund går runt. Bedömningsmässigt vid tävling är det ingen skillnad om hunden går runt eller går direkt in till vänster sida.

:rofl: FIGURANT heter det:o

Nä det var inte så smart....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 189
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: animalasia
·
Hundträning Eftersom jag går med kryckor och helst inte ska belasta foten alls, har den fixerad i en ortos som jag ska bära dygnet runt och tyvärr... 2
Svar
22
· Visningar
1 983
Senast: Mia_R
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 210
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka