S
Sony
Sv: Allergiutredning???
Foder med högt energiinnehåll, innehåller ofta fisk. Fisk är en inte allt för ovanlig allergi-källa såvit jag har förstått.
Mejeriprodukter kan också vara en allergikälla.
En av våra hundar hade problem med både mjölk och fisk (och en del annat smått). Vi körde på Fodax Neutral (färskfoder) och det fungerade kanonbra. Som torrfoder hade vi Axess Premium och det gick också bra. Det fungerade för vår hund. Men trådskaparens hund kan ju ha helt andra problem.
Konstigt, jag ger mina hundar Nordics allergifoder, och det innehåller mycket fett och protein som borde få din hund att öka i vikt. Gav du rätt mängd?
Vad är det för hund? Inbillar mig att det är typ am.staff eller har jag helfel?
För när du skriver sådär så börjar jag fundera på om hunden inte har problem med ex. ämnesomsättningen...
Jag vill inte vara envis eller så, men det låter konstigt.
//E
Foder med högt energiinnehåll, innehåller ofta fisk. Fisk är en inte allt för ovanlig allergi-källa såvit jag har förstått.
Mejeriprodukter kan också vara en allergikälla.
En av våra hundar hade problem med både mjölk och fisk (och en del annat smått). Vi körde på Fodax Neutral (färskfoder) och det fungerade kanonbra. Som torrfoder hade vi Axess Premium och det gick också bra. Det fungerade för vår hund. Men trådskaparens hund kan ju ha helt andra problem.