i kan säkert gissa er till vem det är :-)

Sv: i kan säkert gissa er till vem det är :-)

Jag upplevde honom som kunnig, men ja jag vet riktigt vad man ska tro efter allt man läst om honom nu..

Hur kunnig han än är så känner man sig lite lurad iom att han ev kör med falska meriter för man betalar ju även för det, annars kunde vi ju lika gärna gått till vilken hyffsat kunnig ( ärligt meriterad ) vakt ( hundförare )

Hm...

Reagerar också på att människan kör med falsk varudeklaration.
Jag jobbar inom Försvaret just på det stället där vi köper in nya hundar och dresserar dem. Vi har under min tid varken köpt hund av Stefan, eller ens haft något som helst samarbete med honom, just som vår chef påtalar i artikeln.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka