Konster *Bildtråd!*

Sv: Konster *Bildtråd!*

Ja där är hon gullig :love: Men man får akta så man inte står ivägen. :D

Nikkis: Då kanske din hund inte är lika stor godisgris som Selma? Hon gör allt jättefort så godiset ska komma snabbt :D
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

hah aja det kan jag förstå :p man vill ju inte gärna ha benen vikta av en glad tokvove :p

Hon är smart hon :p så kulle mina hundar aldrig komma på att tänka :p De tänker nog mest : Måste jag göra nått för att få godis? :p
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Nikkis: Då kanske din hund inte är lika stor godisgris som Selma? Hon gör allt jättefort så godiset ska komma snabbt :D

Hahaha du,om inte godis funkar så funkar en leksak av vilken form/sort som helst-helt gaaaalen hund. Men han är annars väldigt lättlärd faktiskt (trotts sin ålder på 9 år-vilket man knappt kan tro) och lär sig istort sett allt på ett kick,men nu får jag väl erkänna att jag inte heller engagerat mig så där jätte mkt med att få han spela död;)

Men att rulla runt och sitta fint tog knappa 1-2 dagars "träning" och det kan han typ göra i sömnen nu...
Men vi har ju en massa projekt på G haha,han ska spela död,han ska krypa,han ska sitta fint m godis på nosen Samtidigt och massa sånt skoj!:D
Jag har dock misslyckats med EN sak-och det att få han att skälla på komando! Han som annars är en sååååå jäääävla pipig och gnällig och allmänt pratglad hund går inte igång på nåt när jag väl försöker :rofl:
Men jag får ta och fota han när han utför de konster han väl kan!
Ska se om jag bara orkar göra det nu:p
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Lär han inte!! :p
Jag lärde min :p o han gör inget annat än skäller så fort jag håller en godis i handen :crazy:
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Haha! Om min hon rullar runt så fort jag har en godis i handen.. :)
Det är det nyaste jag lärt henne.

//Mimmi
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 153
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 989
Senast: Stergo
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp