Vovvar med kläder!

Sv: Vovvar med kläder!

Här är min lilla plutta i sin vinterdräkt;)

Vinterpromenad014.jpg


Vinterpromenad009.jpg


Teddyfodrat med regntålig utsida, skönt för henne som är frusen när det är många minus ute!
Hon har precis fått ett blått också, så hon har ett att ha i stallet och ett att ha på hemmapromenaderna:)

Ska försöka mig på att sy en fleecehistoria att ha när det inte är någon nederbörd...


Stora vofflan har ett likadant som på bilden, men det har hon bara när det är svinkallt och vi ska vara ute länge, hon är inte alls frusen på samma sätt.



Snygg rottis där.. :love:
 
Sv: Vovvar med kläder!

Jo jag har haft ett täcke med reflex på som var fodrat när vi var i norrland med förra vovven , då det va ca 30 minus. Men den nya får vara utan , han fryser dock om man står still ( väntar på bussen till stallet osv ) så numera får han följa med när jag får skjuts.
Han vill inte ut när det spöregnar iaf :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Blir så glad över desa bilder :D Vovvarna tyckte det var jätte kul och matte likaså =) På bilderna är det min DSG hane "Glenn" på...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Mattes älskling :love: komentera gärna :)
2
Svar
26
· Visningar
1 746
Senast: Ämelie
·
V
Utrustning Hjälp mig klura ut det här mysteriet. Min häst har börjat frysa så hon skakar, hur mycket skillnad gör ett halstäcke? Vad kan det annars...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
11 232
Senast: veronican
·
Övr. Hund Älskar alla bildtrådar så jag gör en till på min söta vovve Lucas... :love: komentera gärna! :d
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp