Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har jag tröttnat på att möblera så att det ska passa hunden. Skinnsoffan ska ut och tygsoffa ska in. Jag har en svart hanhund som...
Svar
16
· Visningar
4 791
Senast: karrrobarro
·
Övr. Hund min kompis ska köpa en valp. det är en renrasig men reggas som blandras. nu när hon skulle åka och hämta valpen (har lämnat handpenning...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 936
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min vän berättade precis att han såg från fönstret att någon hade lämnat sina hundar utanför kvarterskrogen där han bor, i över en timma...
Svar
7
· Visningar
3 038
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vi har idag börjat titta runt efter en ny hund. Vi har en cairnterrier och har alltid haft, men då rasen har utvecklas åt en standard...
2
Svar
39
· Visningar
2 314
Senast: etmoria04
·
Övr. Hund min hund har hafft en liten knöl på ryggen ett tag,trodde att det var en vanlig sårskorpa,då han gillar att slänga sig i den HÅRDA...
Svar
5
· Visningar
8 764
Senast: Fibusen
·
A
Övr. Hund Har en kompis som träffat en tjej med hund. De bor på olika ställen i landet och nu senast tog han med sig hennes lilla dvärgpinchertik...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651
Senast: linafina
·
E
Övr. Hund Funderar på saker som vi hundägare saknar här i Sverige. Kan ni komma på något som inte finns att köpa här?? Finns Omega3 (olja) att köpa?
Svar
14
· Visningar
1 726
Senast: jappisen
·
H
Övr. Hund Ska fatta själva historien kort. Pojkvännen och jag skulle köpa en vuxen hane på 1½ år, hade den på prov och blev självklart dödskära i...
Svar
7
· Visningar
2 815
Senast: Catthhh
·
Övr. Hund Ringde veterinären nyss, antagligen en allergisk reaktion (kanske på att lillkattskrutten klöst henne). Allmäntillståndet är bra, hon...
Svar
17
· Visningar
4 911
Senast: pixietail
·
A
Övr. Hund hej någon som vet om hundar kan få astma..vaknade i morse av att min hund hade typ andnöd..trodde först han skulle spy men sen verkade...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: angel83
·
Övr. Hund har lyckats flytta bort hundens febertermometer, kan man använda en muntermomter i baken(på hunden). Jag brukar inte ta tempen på mig...
Svar
8
· Visningar
17 694
Senast: Websters girl
·
P
Övr. Hund Jag och min grupp ska som fältstudie studera folks identiteter, stereotyper och fördomar genom att sammanställa ett häfte där de...
Svar
18
· Visningar
1 280
Senast: pralin
·
Övr. Hund Vi bor ju på landet och har numera två hundar, en springer på snart sex år och en cocker på fyra månader. Just nu är jag hemma på heltid...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Har gjort en liten film! :D Säg gärna vad ni tycker! :) (Den är inte speciellt lång och går fort att ladda upp)...
Svar
13
· Visningar
1 115
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Några tips på var man kan köpa vinthundshalsband, eller finns det kanske något enkelt sätt att göra egna på?
Svar
8
· Visningar
4 674
Senast: Annielee
·
L
Övr. Hund Jag ska inom kort tävla Elit och samtliga moment är väl relativt färdiga, dock inte vittringsapporteringen. Mdas (en keplie) har inga...
Svar
7
· Visningar
792
Senast: pumah
·
Övr. Hund En lite rolig film :D Såhär är det hemma hos oss när man dammsuger. Enda tills för två veckor sen var han livrädd för dammsugaren...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Nozer
·
N
Övr. Hund Var ut med valpis i morse för den sedvanliga kiss & bajsrundan. Möter en gubbe som häver ur sig "ja den där hunden får juh mycket...
2
Svar
22
· Visningar
1 940
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Är det någon som ser på det nu? Vad tycker ni om hans metoder? Jag vet ärligt talat inte vad jag tycker...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 528
Senast: barajag...
·
N
Övr. Hund Förhoppningvis blir det valp för oss nu i vår, och vi håller nu på att spana efter bil-burar. Till förstabilen, en volvo v70 blir det en...
Svar
17
· Visningar
6 387
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp