Bukefalisternas Hundar

Sv: Bukefalisternas Hundar

ja men det är ju så. folk har förutfattade meningar...det är som när vi går ut med sox och folk ser honom. De tror ju med en gång att han är farlig och det är inte många hundar han får hälsa på. Men vi får faktiskt mycket mer positiva kommentarer än vad jag trodde vi skulle få, så det känns jätte bra. Men det är väl skönt för dig att kunna ha hunden lös? lägger man ner mycket tid på träning så går det liksom. men vissa tror inte det...
 
Sv: Bukefalisternas Hundar

Namn: Fimpen
Ålder: Född 1996
Ras:Trevägs mellan Drever/smålandsstövare/flat coated retriever
Övrigt om hunden: Omplacering med diffus historia. Genomtrevlig och klok...alla älskar Fimpen:D
Bilder:
fimp_in_bush.jpg


Namn: Agnes
Ålder:Född 2004
Ras: 95% Border Collie 5% Labrador
Övrigt om hunden: Omplacering p.g.a. överaktivitet i lägenhet. Fullständigt rabiat i början och vass som tusan. Har fastnat i vallningsberoendet på HÄST...får tycker hon är mysko... Har en ärftlig ögonsjukdom som måste behandlas livet ut...men funkar idag alldeles utmärkt.
Bilder:
Agnesingrass.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 743
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Hej! Jag känner att jag vill dela med mig av lite bilder på min stallhund Elvis. Han är en Amstaffkille på 1,5 år som verkligen älskar...
2
Svar
26
· Visningar
5 077
Senast: Nominous
·
Övr. Hund För 2 år sen köpte jag en söt liten valp. Enligt uppgift skulle denna söta valp vara en pudel/papillon korsning. Pudel finns det helt...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
27 073
Hundhälsa Min 6-åriga rottweilertik fick förra veckan bortopererat fyra knölar. En under ögat, en på bringan, en på ena bogen och en på nedre...
Svar
5
· Visningar
8 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp