Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja just det. jag är Ungdom (den håller några år till va?).
inte en chans. jag åker fortfarande på barnbiljett på bussen ibland
Det är helt okej! Det är ett fritt land o tror du jag bryr mig vad du tycker om mig och mina åsikter??? vet att det finns en hel del här som både gillar mig privat och min syn på hund. Det räcker för mig det.
Sen har du varit medlem i 16dagar så vad vet du om vad det ens är för folk på detta forum. Många här är helt kanon.
Jag hatar inte dig men tycker du är okunnig och har ett snevridet sätt o se på hund det är det enda.
hahaha så du tycker det! men hade jag valt att ha en annan ras tex schäfer så hade du fan inte sagt så! så därför kommer vi två ALLTID att hata varandra!!!!!!
Spelar ingen roll vad du har för ras finns många här som jag är jätte inponerad av ex aliide med Beauceron som har många problem med menatalitet samt magen men ändå har kämpat och slitet med den hunden och fått en lydnad på den som jag är fruktansvärt impad av samt lite avundssjuk på. Sen har du Gnist har inte ens i närheten av raser jag ens skulle vilja ha men som har ett brett kunnande,Jadzia inte för sin dressyrteknikska förmånga men sitt kunnande om hund. Ja det finns många fler som är duktiga, men detta är några här iaf. Så det har inget med din ras o göra o jag hatar dig fortfarande inte utan som sagt va du är okunnig och en väldigt snevriden syn på hund.
Har inte med lydnaden o göra. Det du har skrivit här på buke så lyser din okunskap om hundar och deras bettenden som en lysgranat på nattens himel.
det var ju kul att någon som inte ens känner mig skriver sådant om och till mig! men det är kul att du vet så mycket om alla här på buke då!!
Varför klär folk på sina hundar kläder??
Och hon tyckte nog t.o.m att hon va lite fin i det (antagligen för alla de timmar jag satt och slet för att sy det förbannade täcket.. Jag hade inte råd att köpa ett från affären).
Rottisen jag har slänger sig ju i sin munkorg