Sv: Nå.....

:devil:

Ja, men så ser jag ju ut ju..Fråga bara Kamomilla, Kanelbullen eller någon annan som sett mig irl :angel:
 
Sv: Nå.....

hihi ja jag får väl göra det då :p dem har inte några bilder på lager då? :devil: som man kan lura ut från dom ^^
 
Sv: Nå.....

jag_sotuhpark.jpg


Ungefär så ser jag ut :D :angel: :D

Det var ju likt:rofl: :rofl: :rofl:
Lycka till imorgon!:bow:
 
Sv: Nå.....

Vi hängde kvar till kvartsfinalen i alla fall :banana: :bump: :banana:

Dessvärre, blev det ju inte några lyckade bilder, då min fotograf, inte ändrat om på kameran från automatik, till fotografering i mörker :eek:

Bild_1.jpg


Bild_2.jpg


Bild_3.jpg


En fin rosett fick vi dessutom + en porslinsdocka, duntofflor (!?!) salt och chiliburkar i porslin + hundkalendern 2007. Sedan kommer även ett "proffsfotograferat" kort på Stromboli via mail, som minne.

Supén bestod i en italiensk buffé, vilket var helt ok och efter det, var det kex, ost och vindruvor :d

Jag är jättenöjd med att ha kommit till kvartsfinalen, med Strumpan. Han är ju ändock bara lite drygt 1½ år ännu och inte riktigt "vuxen" i kroppen..
 
Sv: Nå.....

Nix...

Skogstroll fastnar inte på bild, så ni får nöja er med mina ben och fina skor :devil: :rofl:
 
Sv: Nå.....

Härligt att det gick så bra, grattis. Han är ju trots allt ung fortf och kommer säkert gå super bra när han blir ännu äldre.
Är han färdig i kroppen eller tror du att han kommer att utvecklas mer?

Hoppas på att min lilla tjej ska börja gå bra i ringen i vår, inte för att det gått dåligt hitills men har ju inte gått jätte bra heller. Tycker att hon har breddat sig lite mer och ser lite mer färdig ut nu så bara att hålla tummarna.
 
Sv: Nå.....

Han kommer att få mer kroppsmassa och bli mer "färdig" i kroppen nu över sommaren, så ännu är han inte helt fädigutvecklad.

Då blir det ännu mer roligt att ställa honom ;)

Som en bekant sa igår; Du behöver inte jobba speciellt hårt i ringen med honom...

Han är självgående och älskar att få visa upp sig, vilket verkligen syns och märks :love: :D

Jag kan dock inte klaga på hans resultat hittills, då han gick otroligt bra i fjol, som junior och unghund.
 
Sv: Nå.....

Å Grattis :D Vad kul att du kom så långt :D
Men som sagt eftersom han är ung så kommer han nog bli ännu finare sedan ;D Jag menar med en så snygging :love:
 
Sv: Nå.....

Äger ingen kamera, än......:angel: :angel: :angel:

Men om du letar efter en som ser ut som på bilden så hittar du Gnist:D

Vad kul att det gick bra med Strumpan, hur gick det för "frysen" då? skulle inte hon ställas samma dag?
 
Sv: Nå.....

Blev ingenting av det, hon var hemma och

Parning_20070117.JPG


Istället :D

Hon hade nog blivit ställd om det löst sig med transport av henne och dottern de ca 3 milen vi har till utställningsplatsen, men det gjorde inte det och jag prioriterade vn-mästarutställningen före ssf:s :cool:
 
Sv: Nå.....

Jättesnygg hund. Han är välutvecklad och har utstrålning. Ser väldigt rastypisk ut tycker jag :). Sedan har han liksom det..... :)
Det är också viktigt!
Grattis till framgångarna i ringen!
 
Senast ändrad:
Sv: Nå.....

Jo, lite likheter med bilden finns det allt:D:D:rofl:

För övrigt borde du varna innan du lägger ut sådana där... Porrbilder:eek:

Vissa av oss blir generade:D


GRATTIS strumpan och skogstrollet:banana:
 
Sv: Nå.....

Jo, lite likheter med bilden finns det allt:D:D:rofl:

För övrigt borde du varna innan du lägger ut sådana där... Porrbilder:eek:

Vissa av oss blir generade:D


:D Tycker den bilden är så lik mig man kan komma :angel:

Tror inte ett smack på att du blir generad över mina bilder på hängande hundar :p :rofl:
 
Sv: Nå.....

Ja du de flesta valpar är söta som små, men finnspetsvalpar :love: det är liksom nått speciellt med de små rödrävarna......så gudomligt söta de valparna är:love:
 
Sv: Nå.....

Åhhhhh små frysboxar :love: :love: :love:

"tittar mig omkring" jodå, det finns gott om plats för en frysbox.
Jaktlicens: Avklarat, specialitet mot dammråttor, jaktmark finns också!! Finns även obehöriga katter att jaga bort från tomten!
Spår, visst ska det gå att träna in den på singelkillar:angel: :angel:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 327
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 269
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vinterridbyxor
  • Vetrinär besiktning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp